זמן קצר לאחר שדקר על פי החשד למוות נתין זר מגינאה, ככל הנראה במהלך ויכוח פלילי שהרקע שלו הינו סמים, הצליח סייר של יחידת סל"ע מעיריית תל אביב בזכות ערנות ותושייה לאתר את החשוד ברצח, כשהוא באחת הסמטאות הסמוכות לזירת הרצח, לעכב אותו ולמסור אותו לידי השוטרים שביצעו את מעצרו. מה שהוביל למעצר המהיר הוא סרטון שתועד במצלמות האבטחה של עיריית תל אביב שקלטו את האירוע ולאחר שנשלח קטע ממנו אל הסיירים ואל השוטרים שסרקו באזור, היה זה הסייר העירוני שאיתר את החשוד כאמור.

סינוואר יעדיף להישאר מתחת לאדמה: המכה האנושה שחטף במלחמה
ביקור נתניהו בקרית שמונה: בסביבתו פועלים לצנן את הסערה שפרצה | כל הפרטים

הרצח התרחש סמוך לשעה 13:30 כשבמוקד 101 של מד"א התקבל דיווח אודות צעיר שנפצע מדקירות ברחוב שדרות הר ציון שבדרום תל אביב. לפרמדיקית של מד"א עדן סויונוב לא נותר אלא לקבוע את מותו בזירה כשלדבריה, הקורבן סבל מפצעי דקירה שהייתה קריטית לגביו.

כוחות משטרה מתחנת שר"ת שהגיעו למקום החלו בחקירה במסגרתה ביצעו איסוף ממצאים מהזירה וכן איתרו מצלמות אבטחה, חלקן עירוניות, שהאירוע ככל הנראה הונצח בחלקן לפחות.

במקביל הופצה תמונת החשוד ברצח בניידים של השוטרים ומפקחי הסיור בעיריית תל אביב שיחד הצטרפו לסריקות נרחבות.

בתום פחות משעתיים אותר כאמור החשוד ונעצר והוא הובל לחקירה בתחנת שר"ת שבסיומה נכלא. היום יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

בשלב הזה עולה החשד כי מדובר באירוע על רקע פלילי, ככל הנראה במסגרת עסקת סמים שהסתבכה. החקירה נמשכת.

מעיריית תל אביב נמסר כי "החשוד נראה במצלמות העירייה. תיאורו ותמונתו ממצלמות העירייה הופצו לכלל הסיירים והשוטרים במרחב תל אביב. אחד מסיירי סל"ע של עיריית תל אביב-יפו זיהה את החשוד באחת מהסמטאות בקרבת זירת הרצח ועיכב אותו עד להגעת המשטרה למקום יחד עם צוות אופנועים של סל"ע שהוזעק גם הוא למקום".