לכל אורך תקופת המונדיאל, תקיים עיריית תל אביב-יפו הקרנות של המשחקים במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר, כולל הקרנה מיוחדת בסלון במרכז התרבות בית אריאלה במשחק שמינית הגמר וחצי הגמר. בנוסף, מחזיקות ומחזיקי כרטיס דיגיתל יוכלו ליהנות ממארזי צפייה חגיגיים עם מאכלים, שתייה ונשנושים שינעימו את הצפייה במשחק. המארזים יהיו של בתי עסק לאורך תוואי עבודות הרכבת הקלה, במטרה לסייע להם ולעודד קנייה בהם. 

חגיגת מונדיאל בסלון העירוני בבית אריאלה (צילום: גויה קרן)
חגיגת מונדיאל בסלון העירוני בבית אריאלה (צילום: גויה קרן)

הטבה אליפות עם מארז מנצח מבתי עסק תל אביביים על ציר הרכבת הקלה

עשרות עסקים שנמצאים על ציר עבודות הרכבת הקלה יצרו מארזי צפייה חגיגיים למונדיאל, אותם תושבים ותושבות מחזיקי הכרטיס העירוני דיגיתל יכולים לרכוש בהטבה של 50 ₪. כל מארז מגיע בתוך צידנית ויחד עם מחזיק מפתחות פותחן ממותג. המארזים נמכרים באיסוף עצמי מבתי העסק, על מנת לעודד לקוחות להגיע אל בתי העסק הסובבים את עבודות הרכבת הקלה. ניתן לתאם משלוח בתוספת תשלום. בין העסקים המשתתפים:

דילקס – בורקס המים המפורסם מדרך ההגנה מציע מארז הכולל: מגש בורקס מים קפוא לאפיה בבית, קזנדיבי – שני קינוחים טורקיים על בסיס שמנת מקורמלת ואיירן.

ג'מס – המבשלה הישראלית המפורסמת מציעה מארז שכולל מבחר של 12 בקבוקי בירת ג'מס ותערובת פיצוחים.

בירת ג'מס (צילום: יח''צ)
בירת ג'מס (צילום: יח''צ)

ארט פיצה – פיצת שף ייחודית מאבן גבירול מציעה מארז המכיל 2 בצקים להכנת פיצה ביתית עם רוטב, גבינה, תוספות וקינוח.

קפה קסטל – המוסד התל אביבי מציע מארז הכולל בקבוק יין, חטיפי צ'יפס כמהין ומלח ים, גריסיני ובראוניז.

מידאס שוקולד - שוקולד וגלידה בעבודת יד מציע מארז הכולל 3 טבלאות שוקולד בעבודת יד, ורביעיית ג'לטו בעבודת יד.

לעסקים נוספים המציעים מארזי מונדיאל ולפרטים נוספים ליחצו על הלינקלמועדי הקרנות המשחקים במרכזים הקהילתיים ואירועים נוספים ליחצו על הלינק