עצמו את העיניים ודמיינו לכם מקרה ובו אישה בת 38 מגיעה למרפאת שיניים מוכרת , על מנת להתייעץ לגבי השלמת 4 שיניים חסרות. אותו רופא, מעיף מבט על הצילום של  הבחורה, מבלי לבדוק אותה פיסית ואת שאר השיניים שלה ואומר לה, שיש צורך לעקור את כל שיניה ולשים במקומן שתלים. אכן, לא נעים. המשיכו לדמיין את הסיטואציה אבל הפעם היא מסתיימת בטוב, כי אותה בחורה מחליטה ללכת לייעוץ נוסף אצל רופא שקובע שהיא צריכה רק ארבעה שתלים. סוף טוב. ועכשיו, פקחו את העיניים והפסיקו לדמיין, משום שהסיפור הזה קרה במציאות ולצערנו הוא לא היחיד.

מקרה נוסף אמיתי מספר על לקוחה שלא היתה צריכה השתלת עצם אבל שוכנעה על ידי הרופא שהיא כן צריכה ושילמה אלפי שקלים נוספים לצורך כך, ולבסוף לא השתילו לה עצם , הרופא הסתיר זאת ממנה והשאיר לעצמו את הכסף.

מקרה נוסף וקשה הוא לקוח שהגיע להתייעצות לאחר טיפול כירורגי ״מוצלח״ שעבר ותלונות חוזרות על כאבים נוראייםבצילום נראה שתל שבמקום להיות מקובע בלסת העליונה שלו חדר אותה לחלוטין ונמצא בחלל הסינוס במרכז הפנים שלו עם דלקת בסינוס. ונזקק לניתוח מורכב בבי״ח.


שתל שחדר לתוך חלל הפנים


רפואת שיניים היא אחד מהתחומים המורכבים, משום שהיא משלבת בין בריאות לאסתטיקה ויופי. פעמים רבות, לקוחות מוצאים את עצמם חסרי אונים כאשר הם מגיעים לייעוץ עקב בעיה מסוימת בפה ויוצאים מהרופא עם תכנית טיפול מפחידה והצעת מחיר עוד יותר מבעיתה וכאשר הם מחליטים ללכת לייעוץ נוסף, בדרך כלל הרופא השני קובע תכנית טיפול שונה לגמרי מזו הראשונה וגם המחיר שונה לגמרי. מבולבלים? לא יודעים באיזה רופא לבחור? והאם המחיר הוגן? גם אנחנו.

בעידן מודרני, בו חלקינו מבקרים אצל פסיכולוג ומקבלים ייעוץ וליווי נפשי באותה מידה שאנחנו הולכים ועושים ניתוחים פלסטיים וטיפולים קוסמטיים כדי להישאר צעירים לנצח, אין זה מופרך כי גם בהליך רפואי וכירורגי מורכב בפה, נקבל ליווי מקצועי החל מבחירת הרופא הנכון עבורנופגישת הייעוץ והצעת המחיר ועד הטיפולים עצמם

וזאת כדי לא למצוא את עצמנו כמו אחד המטופלים המוזכרים לעיל שניזוקו פיסית בגלל טיפול לא נכון או מטופלים שניזוקו כלכלית בגלל הצעה מחיר מופקעת. או לחילופין מטופלים שנפגעו בגלל הצעת מחיר זולה מדי כי חסכו עלינו על חשבון טיפולים או חומרים/שתלים חסרים, או שעבדו איתם בשיטת הסלמי וכל פעם גילו מחדש שיש צורך בטיפולים או שתלים נוספים שעולים לבסוף הרבה יותר כסף וזמן מתוכנית אחת כוללת ובמחיר הוגן.



גלית אביב. ליווי מקצועי בטיפולי שיניים


גלית אביב, התחילה כמנהלת קשרי לקוחות במרפאות שיניים מובילות ובשלב מסויים בקריירה החלה לעבוד כמנהלת סניף של רשת מרפאות שיניים גדולה. תוך כדי היא התמקצעה בתחום, למדה והתחברה לצרכי  הלקוחות. גלית ניהלה במשך מספר שנים סניפים ב"תדהר"- רשת מובילה להשתלות שיניים, שפשטה את הרגל.

"במשך השנים הבנתי שבמדינת ישראל ישנה בעיה בכל מה שקשור לשירותי טיפולי שיניים אין כאן תפקיד של ליווי מקצועי בטיפולי שיניים. אנשים מגיעים לייעוץ רפואי ומקבלים תכנית טיפול מסוימת וכאשר הם מגיעים לייעוץ במרפאה אחרת, הם מקבלים ייעוץ לגמרי שונה. על מנת לאפשר לפציינטים לקבל את הייעוץ והטיפול הטובים ביותר מבלי למשכן את הבית, החלטתי להקים פורמט שלא קיים בארץ או בחוץ לארץ, לליווי מקצועי בטיפולי שיניים שנקרא "גלית אביב- דואגת לחיוך שלך באהבה", מספרת גלית.

מי זקוק לליווי מקצועי?

הליווי המקצועי מתאים לאנשים שזקוקים לטיפולי שיניים כירורגיים, השתלות שיניים, כתרים, יישור שיניים או כאלו שסובלים מבעיות חניכיים, אך אינם יודעים מה הטיפול הנכון ביותר עבורם;   פציינטים שאינם יודעים איך למצוא את רופא השיניים שייתן להם  את המענה המקצועי והאנושי הטוב ביותר; מי שלא  בטוח  אם הרופא מציע שיטת טיפול מתאימה עבורו; מי שהגיע לייעוץ אך יצא משם מבולבל עם סימני שאלה וקיבל תכנית טיפול לא מובנת בשפה מקצועית שנשמעת כמו סינית; אנשים שנראה להם שקיבלו הצעת מחיר שאינה הגיונית ובכלל, כל מי שצריך לקבל טיפול שיניים מסוים, אך מרגיש לא בטוח באיזה רופא כדאי לו לבחור ורוצה נציג מקצועי על ידו שילווה אותו בפגישת הייעוץ עם הרופא ושידאג לו להצעת מחיר הוגנת, וילווה אותו בטיפולים הראשונים ויעניק לו בטחון ושקט נפשיולסיכום מי שלא רוצה להמר על בריאות הפה שלו ועל הכיס.

תהליך הליווי: הכל כלול

  "הליווי אינו מסתיים בפגישת הייעוץ, מציינת גלית, פעמים רבות כשהלקוח חוזר הביתה הוא נזכר בכל מיני שאלות או מונחים שאינו הבין מול הרופא. הניסיון הרב שלי בתחום מאפשר לי לענות לו על רוב השאלות ולהשלים תשובות חסרות בזכות קשר ישיר שיש לי עם הרופא. וכמו כן, בפגישת הייעוץ לשאול את הרופא שאלות על נושאים , שהלקוח לא חושב לשאול כי זה לא התחום שלו .מכיוון שאני מכירה את העלויות של החומרים, זמן עבודה במעבדה, עלויות רופאים וכד' – אני דואגת שהלקוח יקבל  את המחיר הטוב ביותר, מחיר הנמוך בהרבה מהמחיר שהיה מקבל אצל הרופא במידה והיה מגיע אליו לבד לפגישת ייעוץ. הדאגה שלי היא, שהלקוח יקבל את הטיפול הטוב ביותר במחיר הוגן ושגם לא יחסכו עליו באיכות הטיפול והחומרים, שתלים וכו ולא יוסיפו לו טיפולים מיותרים ועלויות נוספות. מכיוון שאני עובדת עם הרבה רופאים איכותיים ומובילים בתחומם, במידה והלקוח לא מתחבר לרופא מסוים, אנחנו פונים לרופא אחר ואז בוחרים".

"לאחר פגישת הייעוץ, כאשר מחליטים על רופא מתאים, מתחילים בטיפול. הליווי שלי מתקיים בטפולים הראשונים והחשובים. בנוסף, ישנם מטופלים שמבקשים ממני להיכנס עמם לחדר הטיפולים. לאחר הטיפול וקבלת הנחיות מהרופא, אני מסבירה להם על תוצאות הטיפול, מה יקרה בהמשך, הלקוחות שלי מרגישים אצלי שהם וי איי פי ומקבלים בזכותי את הטיפול הטוב ביותר מהרופא וכמובן ממני", היא מסכמת

כיצד נבחרים הרופאים המומחים?

את רוב הרופאים שגלית עובדת עימם, מומחים לפה ולסת, כירורגים, מומחים לשיקום הפה, מומחים לטיפולי שורש ואורתודנטים, מכירה גלית מניסיונה הרב במשך השנים שעבדה בתחום ויצרה קשרים. בנוסף, היא ממשיכה לעדכן את רשימת הרופאים ומכניסה רופאים חדשים ומומלצים, אך לא כל אחד יכול להיכנס לרשימה שלה. כאשר רופא פונה אליה, היא קובעת אתו פגישה, מגיעה לקליניקה, בודקת את המקום, צופה במטופלים, רואה איך המזכירות מתנהלות, כיצד הרופא מתייחס למטופלים. לאחר מכן היא עושה שיעורי בית על המרפאה והרופא ואפילו שואלת רופאים אחרים עליו.
בנוסף, היא לא נותנת חוות דעת מקצועית רפואית, אלא מדברת מניסיונה הניהולי הגדול ומקשריה עם רופאים מומחים מהטובים בארץ.

כיצד יוצרים קשר?

אז למה אתם מחכים? זקוקים לטיפולי שיניים מורכבים יותר או פחות
גלית אביב, תדאג לכם לרופא ולטיפול הטוב ביותר.

לפרטים נוספים:
טלפון 077-3010043

לעמוד הפייסבוק https://www.facebook.com/galitavivdental