ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט בישורת האחרונה של מערכת הבחירות לצאת לשטח. עד עכשיו חברי סיעת הליכוד יצאו לאירועי בחירות ושטח אולם כדי להתניע את קמפיין המפלגה ראש הממשלה החליט כי ייצא לשטח בעצמו. היום ביקר בשוק מחנה יהודה בירושלים

חברת הכנסת מירי רגב העלתה תיעוד של הביקור לעמוד הפייסבוק שלה וכתבה כי לפי קבלת הפנים החמה שנתניהו התקבל בה בשוק אין ספק שהציבור מבין כי הוא יהיה ראש הממשלה הבא.
 
זאת לאחר שמוקדם יותר היום נודע כי בדיון שהתקיים בבג"ץ בנוגע לעתירתם של מספר אמנים נגד משרד ראש הממשלה, הודו נציגי הפרקליטות כי לאחר שחמשת שופטי ועדת הפרס עזבו את תפקידם, על רקע התערבותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו,  לא צפוי להיות מחולק פרס ישראל לספרות לשנת תשע"ה.

חלוקת הפרס תבוטל בארבעה תחומים - ספרות ושירה עברית, חקר הספרות, אמנות הקולנוע ופרס מפעל חיים. השופטת אסתר חיות, הזכירה בדיון כי התאריך האחרון לקבלת החלטות בנושא הפרס הוא ה-20 במרץ, שלושה ימים בלבד לאחר הבחירות. לצורך מינוי ועדה, יש צורך בחתימה של שר החינוך, וקשה להאמין שיהיה אחד כזה עד לאותו תאריך.

כזכור, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עורר סערה גדולה כשהחליט להדיח מהוועדה שקובעת מי יקבל את הפרס שני שופטים. אריאל הירשפלד ואבנר הולצמן. לאחר הפרשה החל גל פרישות נרחב, ובמקביל דרש היועץ המשפטי לממשלה מנתניהו שלא להתערב. גם לאחר שזה נסוג, סירבו השופטים לחזור לוועדה עקב ההתערבות הפוליטית.