אריאל מלכה בן 6.5 משכונת גילה בירושלים, זכה במקום הראשון בתחרות חנוכיות בבית הספר בזכות ההשראה שקיבל מתערוכת "ציבורי I פרטי ן  סודי  של האמנית קטיה איזבל פילמוס" המציגה בימים אלו בגלריית חוץות – גלריה של המרחב הציבורי בירושלים. 

התערוכה באוצרות ד"ר ערן ארליך מציגה עבודות זכוכית בינהן קפסולות זכוכית מרהיבות בהן אצורים חומרי החיים ודימויים העוסקים בטבור הפיזי והמטאפורי.

אריאל מספר: "אהבתי במיוחד את עבודת הקפסולות אליהן האמנית הכניסה דברים אישיים שמתארים את זהותה כמו מפות של מקומות בעולם שביקרה בהן, מכתב שכתבה באנגלית וגם קבלות של דברים שקנתה שאפשר ללמוד עליה, מה היא אוהבת או איפה היא קונה. בגלריה ביקשו שנכתוב תפילה ומשאלה ונטמין בקפסולת זכוכית מיוחדת שמזכירה את הקפסולות של האמנית".

אריאל החליט שאת החנוכייה לתחרות בבית הספר המשלב "אריאל" בו הוא לומד, יכין בהשראת התערוכה וביקש מהחברים בכיתה וגם מהמורים, לכתוב משאלה או תפילה והכניס אותן לבקבוקים מזכוכית שמהם הכין חנוכייה.

הוא מספר: "הילדים מאוד התלהבו כתבו תפילות ומשאלות והיה מאוד מרגש שאהבו את מה שעשיתי. ואיזה כיף, החנוכייה שהכנתי זכתה במקום ראשון בכל בית הספר. המנהלת של הגלריה הזמינה אותי להדליק נר חנוכה עם החנוכייה שלי, הגעתי עם המשפחה ומאד התרגשתי לגוש שוב את קטיה האמנית".