עמנואל אבוקסיס, בת זוגו של סמל ינון יצחק ז״ל שנפל באסון בח'אן יונס כתבה וספדה לו: "כל כך קיוויתי שלא אצטרך להגיע לרגע הזה, אני מרגישה אותך".

"דמות מחברת בין כל בני הנוער": ינון יצחק נפל באסון בח'אן יונס

״קוף קוף שלי, אהוב ליבי הנצחי כל כך קיוויתי שלא אצטרך להגיע לרגע הזה, אני מרגישה אותך ואת הכאב הזה מתוך האיברים הכי פנימיים שלי
נוני שלי גיבור שלי 3 שנים ללא ספק הכי מאושרות בחיי, לא יכלתי לבקש פרטנר יותר טוב ממך אני נשבעת אתה הדבר הכי טהור שקיים אלוהים נגע בך ואני זכיתי פשוט זכיתי שתהיה חלק עצום ומשמעותי מהחיים שלי כי בלעדייך הם היו נראים בלי משמעות".

"תודה שהכנסת אותי למשפחה שלך ונכנסת לי ללב כל כך עמוק שאתה לא תצליח לצאת ממנו בחיים! תודה על כל החוויות שעברתי רק איתך וזר לא יבין זאת, תודה שהיית השמש שלי כל העולם שלי".

"אני כל כך מתגעגעת לקול שלך, לריח שלך, לצחוק המתגלגל הזה שלך, לטיולים שהיינו עושים ביחד, לערבי סרט שלנו, לשטויות רק שלנו ולאהבה המיוחדת הזאת שהחזיקה כל כך הרבה שנים".

"אשכרה דיברנו על חתונה תמיד הבטחת לי כשאני אשתחרר אתה תחכה לי עם טבעת ואני כל כך קיוויתי להגיע לרגע הזה איתך ולהקים יחד משפחה ובית בישראל כי זה פשוט היה זה ושום דבר לא יפריד בנינו אפילו לא המוות אז אהבה שלי אני בטוחה שאתה מסתכל למעלה וצוחק עליי שאני כותבת את הדברים האלה ואני מבקשת ממך תיתן לי, למשפחה ולקרובים שלך את הכוחות לקום ולהתחזק כי לי אין אותם. אני אעשה הכל כדי להנציח אותך אני מבטיחה גיבור היית וגיבור תישאר. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים מלאך יפה שלי״.