חשד לרצח בתוך המשפחה בכפר שיבלי. תושבת הכפר שיבלי שבצפון בשנות ה – 50 לחייה  נרצחה אתמול (שבת)  על פי החשד בשעות הבוקר בביתה על ידי בנה שנמלט מהזירה ונעצר זמן קצר לאחר מכן בעקבות פעילות מהירה של שוטרי תחנת עפולה וימ"ר צפון.



על פי החשד אתמול בשעות הבוקר הוזעק צוות מד"א לבית בכפר שיבלי שם נמצאה אישה כשעליה סימני אלימות קשים והיא במצב אנוש כשנשקפת סכנה ממשית לחייה.

צוות מד"א נתקל בקשיים בטיפול בפצועה שכן מאות מתושבי הכפר התגודדו בכניסה לבית ומנעו את גישת צוותי החירום למקום. כוחות משטרה גדולים מתחנת עפולה בפיקודו של מפקד התחנה נצ"מ איתן מנשה הגיעו לזירה וגם הם נתקלו בסרבנות מצד המקומיים מלאפשר לשוטרים להיכנס לזירה ולטפל בבעלת הבית.
 

השוטרים נאלצו להפעיל כוח סביר ולהיכנס לדירה כדי לסייע לצוות מד"א להוציא את הפצועה מחוץ לבית במטרה לנסות ולהציל את חייה. צוות מד"א שביצע בה פעולות החייאה ניאלץ לקבוע את מותה של המנוחה בדרכה לבית החולים.

בעקבות פעילות מודיעינית מהירה וניסיון להתחקות אחר חשודים הצליחו חוקרי המשטרה לעצור את בנה של המנוחה צעיר כבן 30 החשוד בגרימת מותה של אימו, ככל הנראה על רקע סכסוך אישי שהתעורר ביניהם בתקופה האחרונה ואשר הוביל אותו לפגוע באימו.

צוותי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) של המשטרה ביצעו פעולות בדירה במטרה לאסוף ממצאים ומפקד מחוז צפון ניצב זוהר דביר הטיל את החקירה על מחלק הרצח של  ימ"ר צפון.