סכסוך שכנים החריף להתעללות בלתי נסבלת שהביאה להרחקתם של דיירים מבניין דירות משותף באשקלון.
סיפור התעללות בהמשכים: דיירי בניין מגורים באשקלון סבלו ממטרד חמור ומהתעללות מצד דיירי אחת הדירות בקומה החמישית באותו בניין שהסבו במכוון נזקים לרכוש המשותף ועל פי החשד גנבו פריטים מהרכוש המשותף. בעקבות תלונה שהגישו בסוף חודש יולי השנה נעצרו בני זוג בשנות ה 020 לחייהם וחבר משותף של השניים, שהפכו את הדירה למוקד ההתעללות בשכנים. בני הזוג הורחקו מהמקום ל-60 ימים וגם לאחר מספר דיונים בבית המשפט והתפרעות של הצעירה.
התעללות בדיירים
 
אחרי שסבלו במשך חודשים מהתנכלות ומהתעללות מצד אותם מעורבים החליטו דיירי הבניין לפנות למשטרה ולהגיש תלונה בגין מטרד חמור, גרימת נזק, פגיעה באיכות החיים והשחתת רכוש.
התעללות בדיירים
 
לטענת ועד הבית שהצביע על דיירים בקומה החמישית באותו בניין, המעורבים שכרו דירה בבניין והפכו את חייהם לגהנום בשעה שהם משליכים חיתולים עם צואה ממרפסת הדירה, שקיות זבל, בקבוקים, קרטונים, גונבים רכוש משותף ומשחיתים רכוש בבניין וזאת חרף פניות אליהם.
 
מפקד יחידת השיטור העירוני של משטרת אשקלון החליט בשבוע שעבר לשים סוף להתעללות המתמשכת. ״בפעם הראשונה הגענו לבניין והבחנו בלא מעט פסולת בחניית הבניין. בתוך ערמת פסולת זיהינו מסמך השייך לבני זוג המתגוררים בבניין. בבדיקה שערכנו בתוך דירה בקומה החמישית זיהינו חלק מן הרכוש המשותף שנגנב מלובי הבניין״, סיפר פקד עודד אדרי, מפקד יחידת השיטור העירוני.
 
אלא שגם התערבותם של השוטרים לא הועילה בהתחלה שכן הדיירים המשיכו להתעלל, השליכו ביצים מהדירה לעבר רכבי השכנים והקימו צעקות רמות בשעות בלתי מקובלות מה שגרם למשטרה להוציא נגד הדייר צו הרחקה מהבניין למשך חמישה ימים.
 
צוות של יחידת השיטור העירוני קיבל החלטה לבצע פעילות סמויה ויומיים לאחר הוצאת הצו הגיע למקום ונחשף להמשך ההתעללות כשהדיירים שפכו חלב ואקונומיקה, במרפסת השכנים, זרקו סיגריה דולקת בחצר וירקו לעבר מצלמות האינטרקום בבניין.
 
מאוחר יותר בביקורת שערכו שוטרים לגבי מקום הימצאותו של הדייר הם נתוודעו כי החשוד מפר תנאי מעצר בית וביחד עם בת הזוג שלו נמצא מחוץ לבית הוריו בתוך רכב שעומד בצורה המהווה הפרעה לתנועה. משנתבקשה רעייתו להזיז את הרכב ולהציג רישיונות היא החלה להתנפל על השוטרים, לקלל ולצעוק ואף סירבה להזדהות בפניהם מה שגרם להם לבצע בסופו של דבר את מעצרה והבאתה לחקירה בתחנה.
 
בסופו של יום הוצא צו הרחקה מהבניין ל-60 ימים גם נגד הצעירה ועתה מקווים השכנים כי השניים יגורשו מהבניין וישיבו להם את איכות החיים שנגדעה מהם בחודשים האחרונים.