עבודות חפירת תחנת הרכבת הקלה 'ביאליק' ברמת גן מתחילות הערב (חמישי). בשעה 20:00 נסגר ציר ז'בוטינסקי בחלקו לתנועה, מה שגרם לשינויים בהסדרי התנועה. החל ממחר בשעה 06:00 יחלו הסדרי תנועה חדשים שככל הנראה יביאו לעומסים כבדים בצירים הראשיים בעיר.



תחנת ביאליק ממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי פינת שדרות הילד, לא הרחק מהצומת הסואן ברחובות ז'בוטינסקי-ביאליק. במסגרת הסדרי התנועה החדשים הנסיעה בציר ז'בוטינסקי החל ממחר תתאפשר לרכבים פרטיים רק על נתיב נסיעה אחד לכל כיוון, במקטע שבין ז'בוטינסקי-הרצל לז'בוטינסקי-ביאליק. כמו כן יהיה נתיב נסיעה לכל כיוון המיועד רק לתחבורה ציבורית.



בנוסף, לא תתאפשר פנייה שמאלה מז'בוטינסקי לרחוב התקווה בשכונת הגפן בעיר, שגם היא מהווה ציר מעבר לצפון רמת גן, ונחשבת לעורק תנועה מרכזי לדרך אבא הלל ולצפון רמת גן. לשדרות הילד תתאפשר כניסה מרחוב ז'בוטינסקי רק דרך רחוב ביאליק. שם על הנהגים לפנות שמאלה ואז להיכנס לרחוב ד"ר כהן שהוא רחוב צר.



החשש הוא שייווצרו עומסי תנועה כבדים ביותר גם ביציאות ממרכז רמת גן בעיקר בשעות הלחץ של הבוקר ואחר הצהריים. העבודות צפויות להמשך שש שנים ובמהלכן תיתכן פתיחה הדרגתית של צירי תנועה.



בסוף החודש אמורות להתחיל עבודות חפירת תחנת שאול המלך בת"א בשדרות שאול המלך פינת בגין. עומסי התנועה צפויים לגבור נוכח סגירת חלק מנתיבי הנסיעה בשדרה ושינוי בהסדרי התנועה. עד סוף השנה אמורות להתחיל העבודות בצומת הרחובות ז'בוטינסקי-בן גוריון ובז'בוטינסקי-אהרונוביץ' בבני ברק.