שנתיים לאחר שהורשע בביצוע עבירות מין, המשטרה צפויה לבדוק תלונה חדשה נגד הרב מוטי אלון בחשד להטרדה מינית.
 
כתבת ערוץ 1 העבירה אתמול למשטרה תמליל של פוסט בפייסבוק שבו נכתב: "הרב אלון הטריד אותי מינית בשתי הזדמנויות שונות". המשתמש שפרסם את הטענה הסביר כי החליט לשתף את הדברים בעקבות "תמיכתו המזעזעת של הרב חיים דרוקמן בעבריין המין המורשע הרב מוטי אלון".
 
אלון, המתגורר במושבה מגדל ליד הכנרת, לא יידרש בשלב הזה לחקירה, אלא רק אחרי שהחוקרים יפנו למפרסם התלונה ויתשאלו אותו בנוגע לאירוע. אם יתברר כי אכן יש ממש בדברים, אז תתקבל החלטה אם לפתוח בחקירה חדשה נגד הרב. "כרגע מדובר בבדיקה בלבד", הדגישו במחוז הצפוני והוסיפו כי רק בשלב מאוחר יותר יוחלט אם לזמן את הרב למתן עדות. 
 

הרב אלון הואשם תחילה בביצוע עבירות מין בשני קטינים, אולם אחד האישומים נמחק לאחר שאחד המתלוננים הודיע כי הוא מסרב למסור עדות בבית המשפט. בכתב האישום נטען כי "הרב חיבק קטין בעת שהיה בן 17 והמשיך ללטף אותו בחלקי גופו השונים וכן נשק על פניו זמן ממושך". כמו כן נטען כי "את כל המעשים המתוארים לעיל ביצע הנאשם לשם גירויו המיני". הרב אלון הכחיש לאורך כל הדרך את המעשים שיוחסו לו.
 
בית משפט השלום בירושלים גזר ב־2013 על הרב שישה חודשי עבודות שירות בעקבות ביצוע המעשים המגונים בקטין. כמו כן הוא נידון ל־15 חודשי מאסר על תנאי וחויב לשלם פיצוי של עשרת אלפי שקלים.