עורך הדין יורם שפטל, פתח היום (חמישי) את תוכניתו ב-103FM בביקורת חריפה על ההפגנה שארגוני השמאל קיימו בכיכר רבין בשבת בערב. שפטל טען במונולוג הפתיחה שלו, כי היא אורגנה על ידי 'שלום עכשיו' שממומן מכסף של השפלים, הבזויים והנאלחים בשונאי ישראל. את הדברים אמר בתוכניתו, שמשודרת בכל יום חמישי בשעה 12:00 ב-103FM.



"ביום שבת האחרון, אספסוף פוליטי אדום שמונה בין חמשת אלפים לשבעת אלפים התכנס בכיכר. איך אני יודע? משום שעל פי המחבלים התקשורתיים, על פי כנופיית הרמאים היו שם בין 15-20 אלף איש. הניסיון מלמד שהמספר בפועל לא דומה למספר שהרמאי, המחבל התקשורתי, מכריז עליו. אבל בוא נעזוב את המספרים ונעבור לתוכן של אותה האסיפה של האספסוף הפוליטי הבוגדני האדום. שימו לב מי ארגן את האסיפה הזו. את האסיפה ארגן 'שלום עכשיו' שממומן ב-70%-80% בכסף של השפלים, הבזויים והנאלחים בשונאי ישראל כמו נורבגיה, צרפת שווצריה ועוד מדינות אנטישמיות שעוינות את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. רוצים להשמיד את מדינת ישראל כמדינה יהודית באמצעות מדינה פלסטינית-נאצית. לכן הם משלמים כסף לארגון 'שלום עכשיו'. 'שלום עכשיו' ארגן את האסיפה למען הקמת מדינה נאצו-פלסטינית שכזו .



התנועה הלאומית הפלסטינית, ככה מגדירים עצמם ערביי ישראל, שהוקמה על ידי גנרל ה-S.S, כיום מנהיג אותה ד"ר להכחשת השואה. המדינה הערבית שתקום מערבה מן הירדן היא מדינה חד משמעית ראויה לתואר פלסטינו-נאצית ולכן היא לא תקום. היו שם 'שלום עכשיו', היו שם שלוש מפלגות הפוליטיות. הן הגוש החוסם. הברית בין השמאל הישראלי, הפוסט ציוני הקיצוני, שבחוצפתו מזהם את הציונות וקורא לעצמו 'שמאל ציוני'. שימו לב, כבר בבחירות של תשנ"ט חתמה מפלגת 'העבודה' על הסכם באופן גלוי עם 'בל"ד'.





'בל"ד' למעשה היא הקול האותנטי של 'הרשימה המשותפת'. הרצוג הסכים לעמוד על במה אחת עם איימן עודה, אותו נבל אנטישמי, פנאטי, השונא ישראל בכל רמח איבריו, שלא היה מוכן כמו כל חברי הכנסת הערביים לבוא להלווייתו של שמעון פרס, שלמעשה היה אבי חזון התעתועים של הקמת מדינה הנצאו-פלסטינית ממערב לירדן. אפילו לאדם כזה איימן אודה לא היה מוכן ללכת להלוויתו. הרצוג מוכן לעמוד איתו בבמה אחת ולשלב ידיים. כמובן שבכדי לא להעליב את איימן עודה וחבריו, לא שרו את ההמנון 'התקווה' בסוף הערב.



אחר כך אומרים לנו שחוגי הסמרטוט האדום בעד מדינה יהודית. איזו חרפה, בושה ושפל המדרגה. אבל זה טוב. לעיני העם כולו שקיבל דיווחים על העצרת בערוצי המחבלים התקשורתיים התגלה אותו מחזה מביש על ברית פוליטית בין מפלגת 'העבודה' לבין הגרועים השפלים שבאויב הערבי מבפנים- 'הרשימה המשותפת'. במערכת הבחירות של תשנ"ט שבוז'ון, חנונון, אפסון, מושחטון, פלשטינון, הרצוגון נפגש בפוליטיקה הישראלית באמצעות השחיטות הכספית הכי גדולה שהייתה בבחירות בכנסת ובממשלה. לא הייתה שחיטות כזו כמו שחיטות העמותות. את השחיטות הפוליטית הנוראה ניהל ברק בברית התמוהה שחתם עם בשארה כדי שיסתלק מהמירוץ לראשות הממשלה. זה הפרצוף של מפלגת 'העבודה'. על 'מרצ' ו'שלום עכשיו' אין מה להרחיב. זהו השמאל הישראלי . נזכור ונדע זאת כל העת".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן