עורכי דינה של עובדת מעון ראש הממשלה שהגישה תביעה כנגד שרה נתניהו, שירה רבן, פרסמו הערב (שלישי) כי "הגשנו את ההבהרות שנתבקשו על ידי


כבוד נשיא ביה"ד. החלטת הנשיא אברהמי הינה החלטה מקובלת בהליכי קדם משפט שמטרתה לתחום ולייעל את מסגרת הדיון. כל ניסיון להוציא דברים מהקשרם מעיד על תדרוך שגוי ומטעה של גורמים מטעים".



"למען הסר ספק", הם ממשיכים, "דחה כבוד הנשיא את הבקשה של בא כוח הגברת נתניהו לאיסור פרסום ההליך והעדויות הקשות הצפויות בו. יתרה מזאת, השופט דחה בקשה נוספת של הגב' נתניהו למחוק אותה מהתביעה נכון למתן החלטה זו. עמדת המדינה כי על הגברת נתניהו להיות נתבעת בהליך מדברת


בעד עצמה".



עורכי הדין לנדאו וגרוס מוסיפים עוד כי "הם מביעים תרעומת וחשש מתוצאות ההסתה והבריונות כנגד התובעת ובאי כוחה וחשש זה הובא בפני הגורמים הבכירים במשטרת ישראל. חמור בעיננו שמופצת תמונת תעודת הזהות של התובעת ואנו תמהים על הדרך בה נעשו הדברים ומי עשה שימוש במאגרי המידע הממשלתיים למטרות הסתה נטו".



"לא יעזרו כל הניסיונות להטות את הדיון מהנושא העיקרי", סיימו, "והוא ההתעמרות התעסוקתית הקשה של הגברת נתניהו המוחלפת בבריונות מקורביה כלפי התובעת גם לאחר סיום יחסי העבודה".



בית הדין האזורי לעבודה בירושלים הורה היום לפרקליטיה של רבן, שתובעת את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, לשנות את כתב התביעה שהגישו בתוך 21 יום. נשיא בית הדין השופט אייל אברהמי, פסק כי מהתביעה יושמטו תיאורים שאינם רלוונטיים להליך המשפטי.



"כתב התביעה כולל בתוכו תיאורים ארוכים ומפורטים שאינם קשורים להליך", כתב בהחלטתו. "כמו כן לא נכון לכנות עובדות אחרות בכינויים מעליבים". עם זאת, השופט עיכב את החלטתו בבקשת בא כוחה של נתניהו, עורך הדין יוסי כהן, להסירה מרשימת הנתבעים, עד לקבלת כתב התביעה המתוקן. "לאחר שיוגש כתב תביעה מתוקן, יוגש כתב הגנה ואז יהיה רשאי עו"ד כהן לבקש את מחיקת הגברת נתניהו", כתב השופט אברהמי.



בראיון שהעניקה רבן ביום שבת האחרון בחדשות 2, ראיון ראשון מאז פרסום הפרשה,היא סיפרה: "ברחתי כל עוד נפשי בי", והוסיפה כי "שרה נתניהו צעקה עליי", ואף "היה לה מטען על כך שלא באנו לעבוד בערב יום כיפור".  מלבד זאת, היא ציינה כי רעיית ראש הממשלה כינתה אותה "גוש של כלום והסתירה את מעשיה מראש הממשלה", ואמרה כי "פחדתי שהיא תרביץ לי". 



לדבריה, "אני לא עזבתי, אני ברחתי כל עוד נפשי בי. אני לא יודעת מה היה קורה לי אם הייתי נשארת שם עוד שנייה". מלבד זאת, היא סיפרה כי "יום אחרי יום הכיפורים זה היה היום האחרון שלי בעבודה. היה לה מטען על זה שלא באנו לעבוד בערב יום כיפור".



"היום התחיל בצורה לא טובה, מבחינתה, בצעקות - 'שירה, יאללה יאללה תעשי במקומות אחרים, יאללה יאללה תעשי בבית שלך''. לטענתה, "היא המשיכה


לצווח, ובשלב מסוים היא התחילה להתקרב, עם צעקות וידיים באוויר, תוך שהיא משתוללת כל הזמן עם האצבעות, ומחיאות כפיים מחרידות וחזקות תוך כדי הדיבור". בנוסף, היא סיפרה כי "אני לא יודעת למה היא הייתה מוחאת ככה כפיים. ונושכת את השפתיים, וכל רגע אומרת: 'מה שאני אעשה, מה שאני אעשה'".