במהלך השבועיים האחרונים התנהלה במחוז ירושלים במשטרה חקירה סמויה תחת מעטה של צו איסור פרסום גורף , אודות פרשה מזעזעת של עבירות מין חמורות והתעללות קשה בתאומים שהיום הינם בני 18. הפרשה הותרה הבוקר (חמישי) לפרסום ועולים ממנה פרטים קשים - אביהם של התאומים, חרדי תושב ירושלים הוא האחראי למעשים המזעזעים. לפני עשרה ימים הוא נעצר.



בעקבות תלונה שהוגשה על ידי אגף הרווחה בעיריית ירושלים, פתחה המשטרה בחקירה סמויה ובמהלכה גבתה עדויות משני הצעירים וכן מאמם. מהחקירה עלה כי מאז שהיו התאומים בני שלוש ועד גיל שבע, נהג אביהם להתעלל בהם מינית תוך שהוא מבצע בהם עבירות מין חמורות. כמו כן הפליא בהם האב את מכותיו והתעלל בהם נפשית.



פגע פיזית גם ברעייתו


ראש המשפחה, שהיה אמור להוות מקור ההגנה והמבטחים של ילדיו ורעייתו, הפך למפלצת ועל פי החשד מעבר להתעללות בילדיו הרכים, פגע גם ברעייתו שהחליטה לאזור אומץ ולהתגרש ממנו כשילדיה בני שבע.



מאז ובמשך השנים הצליחה האם לגונן על ילדיה ועתה, בהגיעם לגיל 18, החליטו השניים לשתף פעולה עם הרווחה והמשטרה ולהתלונן כנגד אביהם שנעצר כבר לפני כעשרה ימים ומאז מעצרו מוארך מעת לעת.



היום, כאמור, התיר בית משפט השלום בירושלים לפרסם את פרטי הפרשה והסיר את צו איסור הפרסום הגורף שהוטל עליה מאז החלה החקירה. גורמים במשטרה ציינו כי מדובר בפרשה מזעזעת שבעטיה ביצע האב בילדיו עבירות מין חמורות והתעללות פיזית ונפשית וכן פגע קשות ברעייתו עד לגירושי בני הזוג.