התפתחות בחקירת החשד להתעללות בגן הילדים בגבעתיים: המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) את מנהלת הגן תושבת העיר, בת 66. היא תובא היום להארכת מעצר בבית משפט שלום בת"א והמשטרה תבקש להאריך את מעצרה. 



מעצרה של האישה מצטרף לגננת וארבע סייעות שנעצרו אתמול בחשד להתעללות מתמשכת בפעוטות השוהים בגן. המעצר התבצע, לאחר שהוגשה תלונה במשטרה בחשד להתעללות בפעוטות בגן הילדים בעיר. במקביל להגשת התלונה, ההורים הפקידו בידי השוטרים סרטון ממצלמה שתיעדה חשד להתעללות בפעוטות.



כזכור, אתמול הוגש כתב אישום נגד אינה סקיבנקו, בת 23 מאוקראינה, הסייעת בגן הילדים בפתח תקווה החשודה בהריגת יסמין וינטה. על פי כתב האישום, לסייעת מיוחסות בנוסף להריגת יסמין שורת מעשי התעללות חמורים בילדי הגן. בנוסף לכך נודע כי הפרקליטות שוקלת להגיש כתב אישום נגד מנהלת הגן וסייעת נוספת.



דורינה, אמה של יסמין, סיפרה בבית המשפט כי "באתי לפה להילחם על הילדה שלי, על התינוקת שלי. באנו להילחם עבור הילדה שלי". אביה של יסמין, אמר כי "לאלה שבאו לעזור לסייעת (הכוונה לעורכי דינה הטוענים כי לא מדובר במעשה פלילי) אני אתפלל כל חיי שיקרה להם מה שקרה לנו ואז נראה אם מה שקרה הוא פלילי או לא פלילי".
 
על פי הנטען בכתב האישום שהוגש, בהזדמנויות רבות ושונות במהלך עבודתה אחזה סקיבנקו בתינוקות בגן בפרק ידם, הרימה אותם בכוח באוויר תוך שהיא הולכת ומטלטלת אותם והטיחה אותם בחוזקה על מזרון ברצפת הגן. הפרקליטות מבקשת את מעצרה עד תום ההליכים הפליליים נגדה, "לאור מסוכנותה הגבוהה הנלמדת מריבוי העבירות יוצאות הדופן באכזריותן"', על פי כתב האישום.