סוער בהודו: בעקבות שלושה ימים רצופים של גשמים עזים, מפולות וחסימות דרכים באזור העיר מנאלי שבמדינת הימצ'ל פרדש שבהודו, הפופולרי במיוחד בקרב מטיילים ישראלים, נתקעו רבים מהם בנקודות שונות בדרכים בכפרים עם הפסקות חשמל וחוסר תקשורת. בנוסף לכך, מזג האוויר באזור היה קריר במיוחד והגיע בשעות השיא גם מתחת לאפס מעלות. 



משיחה שנערכה היום (רביעי) עם צוות מגנוס המרכז את טיפול חברות הביטוח באירועים, עולה כי אמש חלפה הסערה, מזג האוויר התבהר וצפוי להיות בהיר גם היום ומחר. כרגע ידוע על מנותקת קשר אחת בלבד, כאשר מוקדי הטיפול בישראלים מסודרים לפי דחיפות. מוקדם יותר חולץ זוג הסובל ממחלת גבהים ע"י מסוק אזרחי מטעם ביטוח הראל בסיוע הקונסול הישראלי בדלהי. 



בכפר צ'אטרו שבאזור, נתקעו מספר ישראלים בפונדק דרכים ביחד עם עוד 30 ג'יפים של מטיילים אחרים. אין תקשורת איתם למעט מכתב שהעבירו לפני כמה ימים ומצבם לא ברור. נעשים מאמצים לתאם מסוק אזרחי לחילוצם מהמקום.



תשעה ישראלים הנמצאת בסיסו תוכל להגיע למנאלי באמצעות ג'יפים צבאיים, לאחר שאמש נפתח מעבר צבאי לכיוון העיר. ממגנוס נמסר כי רכבים צבאיים חברו אליהם והם יצאו מכלל סכנה.


בקאזה, עיר הבירה של עמק ספיטי, נמצאים כ-20 ישראלים בתנאים יחסית סבירים לטענת חברות הביטוח, אולם הלחץ מצידם מתגבר. בשלב זה לא מתוכנן פינוי כלשהו והם התבקשו להמתין עד לפתיחת הדרכים בימים הקרובים. ממגנוס נמסר כי בכל אופן יתכן חילוץ מוסק בהמשך, אולם כעת הדחיפות היא במוקדים המסוכנים יותר שצוינו.