הסיפור הזה אמנם נגמר בטוב עבור בני זוג שחוו משבר, אבל מבחינת מי שסיפק להם את השירות, החוקר הפרטי, הבעיות רק מתחילות. תביעה בסך מיליוני שקלים הוגשה בשבוע שעבר מהבלש הפרטי ששכרה האישה לעקוב אחרי בעלה. בימים אלה ממש מתנהל מו"מ לפשרה על פיצוי מוסכם בטרם תוגש התביעה לבית המשפט המחוזי.


תחילתו של הסיפור לפני כשנה וחודשיים. מדובר בזוג, האישה מורה מחנכת לתלמידים בכיתות א'-ב', והבעל רופא משפחה באחת מקופות החולים. בני הזוג באמצע שנות ה-30 לחייהם חיו באושר וגידלו שלושה ילדים, עד אשר האישה חשדה כי בעלה בוגד בה. בשלב זה החליטה האישה לשכור בלש פרטי שיאמת את חשדה, אך מכאן העניינים הסתבכו.
 
מהתצהיר שהוגש ע"י עורכת הדין שרין סולן עולה כי האישה שכרה את הבלש ובתוך כמה שבועות התברר לו כי המפגשים הסוערים בין בעלה למאהבת היו בג'יפ של בני הזוג. הבלש התקשה להנציח את הבעל יחד עם המאהבת בתמונה אחת "ואז וגילה מוטיבציית יתר כשלא הסתפק בתמונות של המאהבת נכנסת לרכב כשהבעל בתוכו ובאחד המקרים הוא פתח את דלת הג'יפ והנציח את הזוג ערומים בתוך הרכב".


עם התמונות האלה חזר הבלש לאישה, וזו שטופת זעם, פנתה בתביעת גירושין שנשמעה והגיעה כמעט להכרעה. רגע לפני טקס הגירושין, החליטו בני הזוג לפני שלושה חודשים, לתת צ'אנס לזוגיות ולחזור לחיות יחד. בשלב זה החליטו הזוג כי הם צריכים לפעול כנגד הבלש. עפ"י הטענות, ציינה עו"ד סולן כי עצם "הנגיעה" של הבלש ברכב ופתיחת הדלת היא בגדר פגיעה בפרטיות שגרמה להם נזק בלתי הפיך לחיים המשותפים. 

בכתב התביעה יטענו בני הזוג "הבלש חרג מסמכותו והממצאים שהביא הושגו שלא בדרך חוקית. כתוצאה מהמעשה הברוטלי של הבלש", נכתב בתביעה. עוד טענו כי ספק אם ניתן בעתיד לגשר על עומק השסע בין בני הזוג: "הבלש חדר לפרטיות שלנו בצורה אלימה ואגרסיבית". בני הזוג מבקשים מבית המשפט לחייב את הבלש בפיצויים של 2.5 מיליון שקלים.