השחקן אבי קושניר התייחס הבוקר (שישי) לחתונתם של מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש והשחקן צחי הלוי בתוכניתו של נסים משעל ב-103FM, ואמר כי השיח שהתפתח סביב הזוג "מיותר ונעשה מתוך שיקולים תועלתניים". קושניר הוסיף כי בני הזוג התחתנו מתוך אהבה ולא מתוך ייצוג של העם היהודי או הדת המוסלמית. 



"צחי הוא גם רקדן מחונן. הוא מהראשונים של מיומנה, ועבדנו ביחד במחזמר שלמה המלך ושלמי הסנדלר. הוא בעיקר אדם מדהים, איש מיוחד במינו. נורא שמחתי שהם התחתנו, שני אנשים שאוהבים", סיפר קושניר. "שמעתי שהם שמרו את זה בסוד, כדי שלא יתלהמו עליהם מה שנקרא, גם מצד המשפחות, אבל אני לא יודע מה מדויק. אני ממש שמחתי בשביל אנשים שהם מגשימים את האהבה שלהם, מה עוד יש להגיד?".
חברו של הלוי התייחס לשיח שהתפתח סביב החתונה הבין-מגזרית. "זה שיח מיותר, שנעשה בעיניי מתוך שיקולים תועלתניים, מישהו רוצה להרוויח משהו מהאמירות האלו", אמר השחקן. "אני אומר, מה זה משנה זוג שמתחתן מתוך אהבה הוא לא מייצג לא את החברה ולא את היהדות. אני מתכוון שכאשר מישהו עושה משהו, הוא לא עושה את זה לטובת או לרעת העם היהודי, הוא אוהב ולכן הם התחתנו". 




"הם לקחו על עצמם תיק, עובדה, אתה מראיין אותי על זה. חוץ מלהגיד מזל טוב מה עוד היינו אמורים כבני אדם להגיד? אבל, עדיין, אף אחד מהם, כמו שאני מאמין, לא עשה את זה נגד או בעד המדינה", אמר. "זה מצחיק אותי, בן אדם התאהב, צחי התאהב בלוסי והיא התאהבה בו והם נמצאים במערכת יחסים ארוכה. לכן הם התחתנו". 
קושניר התייחס גם לדבריו של ח"כ אורן חזן (ליכוד) שהאשים את אהריש ב"פיתוי יהודי כדי לפגוע במדינתנו". השחקן שאל את חזן: "מה הקשר שלך לזוג הזה? מה אתה רוצה? הם אוהבים, הם רוצים לחיות ביחד, אני לא חושב שזכותנו להתערב לאנשים בחיים. אם הייתי פוגש את חזן, הייתי שואל אותו מה הרווחת מזה. למה לא לדבר טוב? מה יצא לך מזה? אני חושב שאין לנו באמת באמת את הזכות לחשוב שמישהו מהזוג צחי ולוסי עשה משהו נגד או בעד או למען או לא למען, העם היהודי או הדת המוסלמית. זה לא לעניין. ולכן, השיחה הזו לא נכונה כל כך".
 
אבי קושניר. צילום: שי להב
אבי קושניר. צילום: שי להב

 
בהתייחסות לדבריו של שר הפנים אריה דרעי על כך שלילדי הזוג יהיו "בעיות" כי האמא היא מוסלמית, אמר קושניר: "אתה שר בממשלה. תשנה את זה, שלילדים לא תהיה בעיה. למה שתהיה להם בעיה? אני, לטעמי, אם יש בעיה עם הילדים אז כדאי שנפתור את הבעיה שתהיה לילדים ולא נפריד בין שני אנשים שאוהבים. ככה נראה לי, אבל מי אני, אתה יודע. קטונתי".
"אני לא יודע איך הייתי מגיב אם הילד שלי מתחתן עם ערבייה, וזה לא חשוב", אמר השחקן על סוגיית ההתבוללות. "אם בגלל כל מיני השפעות חיצוניות שהיו עלי הייתי מרגיש משהו לא בסדר, הייתי נלחם בזה בכל הכוחות שלי, כי אני לא יכול להחליט על הבן שלי, הוא לא בא לעולם בשבילי ואחרי שאני אלך הוא ימשיך לחיות עם ההחלטות האלו. אני מאמין שהייתי מקבל את זה".

ח"כ אורן חזן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
ח"כ אורן חזן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90