מהמוסד לביטוח לאומי נמסר בתגובה: "אנו מצרים ומתנצלים על ההתנהלות המתוארת. מיד עם קבלת הפנייה בדקנו את פרטי המקרה ומצאנו שתהליך הבדיקה היה שגוי על פניו. ההתנהלות במהלך הבדיקה, כפי שמתוארת ע"י המשפחה נוגדת את הרוח והגישה של מנכ"ל המוסד מאיר שפיגלר, גישה אותה הוא מנחיל לעובדים ולאחים ולאחיות העורכים ביקורים אצל הקשישים, לכבד את האזרחים הוותיקים ולנהוג בהם ברגישות הראויה. המנכ"ל דרש מהגורמים המקצועיים לבדוק את המקרה".