אב וביתו בת השלוש נפלו היום (שבת) לבאר מים בעומק של 15 מטרים בשטח חקלאי בין פרדס חנה לגן שמואל. לאחר חילוץ מורכב וממושך של כוחות הכיבוי, השניים חולצו בהכרה מלאה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים הלל יפה, כשהילדה במצב בינוני, בהכרה מלאה וסובלת מחבלות בבטן ובגפיים. האב פונה במצב קל. 

מחקירה ראשונית עולה כי הילדה הייתה הראשונה שנפלה לבור. אביה, שירד בסולם שהיה במקום כדי לחלץ אותה, נפל מגובה של מספר מטרים. עוד עולה כי בקרקעית הבאר היו ג'ריקנים שבלמו את נפילתם ובכך מנעו פציעה קשה יותר. 

הבאר סמוך לפרדס חנה (צילום: דוברות כבאות והצלה)
הבאר סמוך לפרדס חנה (צילום: דוברות כבאות והצלה)

פארמדיקית מד"א אראל חכמון וחובש מד"א שובל קצין, סיפרו: "זו הייתה דרמה ממושכת, הגענו למקום וסיפרו לנו שילדה כבת שלוש נפלה לבור בעומק של כ- 15 מטר ואביה גבר בשנות השלושים שירד בסולם לחלץ אותה נפל מהסולם מגובה של מספר מטרים, למקום הגיעו כוחות חילוץ מיוחדים של כיבוי אש, שנערכו לחילוץ מורכב וממושך".

"תיקשרנו באמצעותם עם האבא והבנו שהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות, ביצענו הערכת מצב והוחלט שלא יורידו אותנו לבור ושנמשיך לתקשר איתם ולהיות ערוכים לקלוט אותם בחוץ, לאחר חילוץ ממושך מאוד, הם חולצו בהכרה מלאה , הילדה סבלה מחבלות בבטן ובגפיים והאבא מחבלות בגב ובגפיים, הגדרנו בשטח את מצבם של השנים בינוני ויציב ופינינו אותם תוך טיפול לבית החולים", הוסיפו.