ראש עיריית ירושלים משה ליאון אמר שהשינויים שהוא מוביל בעיר, מהגדלת היקפי המיחזור, הפחתת הזיהום והגדלת שטחי משרדי הייטק ועד השקעה בתשתיות, נועדו להטיב עם יהודים וערבים כאחד.

בנאומו בוועידת הג'רוזלם פוסט ביום שני בניו יורק, אמר ליאון שהדבר ניכר בצורה בטובה ביותר במרכז הטכנולוגי בן ה 2,000 מ"ר שהעירייה מקימה במזרח ירושלים, שלהערכתו, יוביל להזדמנויות והשקעות מצד חברות ישראליות ובינלאומיות כאחד.

לדברי ראש העיר, בשנים האחרונות הפכה הבירה למרכז הייטק, עם יותר מ-600 חברות המבוססות בעיר אשר מעסיקות למעלה מ-20 אלף עובדים. למטרה זו, בשלוש השנים הבאות יבנו בעיר 1.6 מיליון מ"ר של מרחבי הייטק ומשרדים ברחבי העיר, הן במערבה והן במזרחה.

ליאון אמר למשתתפי הוועידה שירושלים היא פסיפס של תרבויות, מסורות וזהויות, ושזוהי אחריותו להבטיח שלקבוצות המובדלות המרכיבות את אוכלוסיית העיר יש את ההזדמנויות והמרחב הדרושים לבניית עתיד משותף בה.

ליאון הודה לידידיי ירושלים בניו יורק, בארצות הברית וברחבי העולם על תמיכתם בעיר ותפילותיהם. "דבר ממה שאנחנו משיגים לא היה אפשרי בלי תמיכתם", אמר ליאון, והזמין את קהל משתתפי הוועידה לבקר בירושלים.