סילבן אדמס, איש עסקים ופילנתרופ בולט, הצהיר כי הוא מנסה לקדם את המסר שישראל היא "דמוקרטיה מערבית סובלנית, נדיבה אוהבת שלום". 

בנאומו בוועידת הג'רוזלם פוסט בניו יורק, סילבן, שנולד בקנדה ועלה לישראל בשנת 2018, ציין כי מאמציו לקידום ישראל דרך ספורט ותרבות הובילו לחשיפה חיובית של המדינה למאות מיליוני אנשים ברחבי העולם, אנשים שאחרת לא היו מודעים לישראל. "אני לא מנסה לשכנע את השונאים והאנטישמים", אמר אדמס. "אני מדבר אל הרוב הדומם והא-פוליטי, ופונה לאנשים בסלונים ובטלפונים הניידים שלהם."

אדמס הוסיף כי קידום קיומם של אירועי ספורט ותרבות בישראל, כמו אירוח שלושת השלבים הראשונים של מירוץ האופניים הג'ירו ד'איטליה בשנת 2018, ואירוח הסופר קאפ, משחק האליפות של ליגת הכדורגל הצרפתית, ביולי האחרון  ̶  שנצפה על-ידי 400 מיליון אוהדים של הליגה הצרפתית וכלל את השתתפותו של הכוכב ליונל מסי, אשר לו יותר מ 230 מיליון עוקבים במדיה החברתית  ̶  מראים את הצד החיובי של ישראל. "כאשר מסי מעלה תמונות מהשיטוט שלו בטיילת בתל אביב", אמר אדמס, "הוא מחנך מאות מיליונים מאוהדיו".

אדמס ציין שהיופי בספורט הוא ש"זוהי שפה שכולם מדברים", והזכיר את המפגשים החיוביים של קבוצת האופניים המקצועית "ישראל סטארט-אפ ניישן" באיחוד האמירויות.

הוא הוסיף כי מאמציו להאיר את ישראל באור חיובי אינם מוגבלים לספורט ולתרבות וכוללים גם תיאום ניתוחים מצילי חיים לילדים מרחבי העולם, כמו גם הבאת ילדים לישראל לטיפולים ללא עלות דרך עמותת   “Save a Child’s Heart” . "עמותה זו מראה את הלב הגדול של ישראל ושל העם היהודי", אמר אדמס. הוא גם ציין את משלחת החילוץ הנועזת שהוביל לחילוצם של יותר מ 400 אפגנים מאימת הטליבאן, כולל המשפחה היהודית האחרונה באפגניסטן, והשגת ויזות עבורם  אל צרפת, שוויץ, איטליה וקנדה.

אדמס הזמין את באי הוועידה להצטרף אליו בפרויקטים שלו על מנת להגדיל את הנראות של ישראל. "אני תמיד מחפש שותפים", סיכם אדמס. "אשמח מאד להפגש עם כל מי שמעוניין להצטרף אלי בפרויקטים החיוביים, הכיפיים והמשמעותיים הללו."