למעלה מ-30 קטינות וצעירות, נפלו קורבן לעבירות מין וסחיטה באיומים שביצעו כלפיהן שני קטינים בני 15 ו-17 תושבי פתח תקווה, תוך שהם מתחזים תחילים ללוחמים בחזית ובהמשך לבני משפחות פשע. כך עולה מכתב אישום שהוגש נגד השניים .

במחלק הנוער של משטרת פתח תקווה התנהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה במהלכה התחקו החוקרים אחר התכתבויות הנושאות אופי מיני שעלו ברשת החברתית כשמאחוריהן שני קטינים אשר ניהלו שיחות עם עשרות קטינות כל זאת כשהם מתחזים לחיילים קרביים. בחלק מהמקרים התחזו החשודים לנערות בנות גילן של הקורבנות שחלקן הלא מבוטל מפונות מהדרום או מהצפון ואף בעבר נפלו קורבן לעבירות מין שונות , וזאת כדי לקבל מהן בהסכמה תמונות אינטימיות שלהן.

"יש מצב הערב אני נכנס לעזה. אני קומנדו" כתבו השניים שבהמשך "הפכו" לחיילי משפחת פשע זאת בשעה שניסו לסחוט את הקטינות תוך שהם מאיימים עליהן שיפיצו את התמונות בקרב בני משפחותיהן או בטלגרם יחד עם פרסום מספרי הטלפון שלהן. אז החלה בעצם מסכת חמורה של סחיטה ואיומים כאשר הנאשמים מאיימים על הקורבנות לבל יפסיקו לשתף עימם פעולה, אחרת גם יפגעו בהן ובבני משפחותיהן.

לפני כשבוע עת המעבר לשלב הגלוי של החקירה נעצרו השניים לחקירה במהלכה התחקו החוקרים אחרי קורבנות נוספים גם כאלו שלא התלוננו במשטרה. 

מפקח אמיר קופמן , ראש מחלק נוער בתחנת פתח תקווה: "חוקרי מחלק הנוער בתחנת פתח תקווה פתחו בחקירה סמויה בעקבות מספר תלונות בדבר חשד לסחיטה מינית ועבירות מין חמורות שביצעו מספר חשודים קטינים ובגירים בעשרות קורבנות בכל חלקי הארץ. מהחקירה עלה כי החשודים היו יוצרים קשר עם הקורבנות ברשתות החברתיות , תוך שהם מתחזים לבנות או לחיילים קרביים , משכנעים את הקורבנות שחלקן קטינות לשלוח אליהם תמונות אינטימיות שלהן. בשלב שבו הקורבנות החליטו לסרב לבקשות החלה מסיכת של איומים והפחדות".