כתב אישום כנגד שי יוסף חדד, בן 53 ממושב שקף, הוגש היום (שני) לבית משפט השלום לתעבורה באשדוד. עולה מהכתוב כי לפני כשנה נהג חדד ברשלנות וגרם לתאונה בה נהרגה אישה במקום ועוד שניים נפצעו קשה. 

מכתב האישום, שהוגש מטעם עו"ד עידן איבגי מפרקליטות מחוז דרום, עולה כי בצאת חג הפסח אשתקד, נהג חדד בכביש לכיוון מושב שקף. עקב גשם שירד מוקדם יותר, היה הכביש רטוב. בשלב מסוים החל חדד לסטות עם רכבו לנתיב הנגדי ולשוב לנתיב נסיעתו המקורי. באחת הפעמים בהן סטה עם רכבו פגע ברכבה של א.נ, שהסיעה באותה העת את סבתה ואת בעלה.

שני פצועים קשה מכטב"ם נפץ סמוך למטולה, צה''ל תקף בעומק דרום לבנון

משפחות חטופים הפגינו מול ביתו של דרעי - השכנים קיללו ושרקו בוז | צפו

כתוצאה מהתאונה הקשה נפגעו כלל המעורבים בתאונה. סבתא של הנהגת ברכב הנפגע נחבלה חבלות קשות וכוחות מד''א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה. הנהגת נפגעה באורח קשה ונלכדה ברכבה עד שחולצה על ידי כוחות כיבוי והצלה והובהלה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת, וסובלת מחבלת ראש קשה ומשברים רבים בגופה. לאחר אשפוז ארוך הועברה לשיקום ב"מרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין''. בעלה של הנהגת הובהל לבית החולים, כשהוא סובל מחבלות בחזה ובבטן והועבר לניתוח. לאחר כשבועיים שוחרר מבית החולים.

גם הנהג הפוגע, חדד, נפגע כתוצאה מהתאונה. הוא אושפז בבית החולים, עבר ניתוח ושוחרר לביתו לאחר מספר ימים. 

בבקשה לפסילת רישיון הנהיגה של חדד עד תום ההליכים, שהוגשה במקביל, ציין עו"ד איבגי: "המשיב נהג ברשלנות, בכך שזגזג מספר פעמים לנתיב הנגדי עד רגע התאונה, בו חסם את נתיב נסיעתה של נהגת שהגיעה בנתיב נסיעתה הנגדי לכיוון נסיעתו של המשיב, ולמעשה לא אפשר לרכבה לנסוע בכביש בבטחה ובכך למעשה למנוע את התאונה".

לחדד יוחסו עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית, נהיגה ברשלנות וגרימת חבלה של ממש.