חמישה דייגים עוכבו לחקירה הבוקר (חמישי) בחשד לגרימת מוות ברשלנות והשטה פוחזת של כלי שיט, במסגרת חקירת נסיבות מותו של הצוללן דני מייזל ז"ל בסוף השבוע שעבר בחוף פלמחים. המשטרה עיכבה לחקירה ארבעה דייגים תושבי יפו (57, 49, 45, 37) ודייג תושב רחובות בן 56. במקביל, חוקרים הגיעו הבוקר לנמל יפו ותפסו שתי סירות דייגים לבדיקה. חקירת נסיבות המקרה נמשכת.
בסוף השבוע האחרון נהרג דני מייזל בן ה-45, שהיה גולש סאפ ושחיין, אחרי שנפגע מספינה חולפת בזמן שצלל. סרטון שפורסם ברשת חשף את ההתנגשות ועורר את החשד שלא היה מדובר בתאונה. חברו של מייזל, גיא מולכו, הגיב ביום שלישי ב-103FM לטענה שבסרטון ההתנגשות נראית מכוונת: "ראיתי את התמונות, הן לא פשוטות. אינני מומחה כדי לקבוע. את דני כבר לא נוכל להחזיר אך עלינו לשים לב למציאות שהשתנתה מקצה לקצה במרחב הימי, החל מקו המים ועד לקו החוף. 

"אם עד לפני 15-10 שנה הישראלי היה מבלה על החוף ונכנס לשכשך קלות, כיום יש עשרות אלפי ישראלים שגולשים, עושים קיאקים ושוחים במים הפתוחים. הספורט הימי הוא נהדר ואני ממליץ עליו אך הוא מגיע עם סיכון", הוסיף מולכו. "אני אחד מיני המון חברים שהיו לדני לאורך חייו. הוא היה איש מדהים שאהב את הים. בשישי בבוקר דני נכנס למי חוף פלמחים לגלוש ולצלול, וסביב השעה 08:00 קרה האסון כשנפגע על ידי פרופלור של סירה".

 סירות דיג בנמל יפו. צילום: לירון אלמוג, פלאש 90
סירות דיג בנמל יפו. צילום: לירון אלמוג, פלאש 90