בועז בן צור, עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיגר הערב (שישי) מכתב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ואמר: "ההגנה לא מקבלת תכתיבים או הערות מהתביעה". דבריו של בן צור מגיעים על רקע דברים שאמר השבוע היועמ"ש, בהמשך לדברי הפרקליטות, לפיהם הוא "דוחה את הטענות על הפללה של ראש הממשלה". לפני כן הודיעה הפרקליטות לעורך הדין בן צור כי אסור לו לפנות לעדים במשפט ראש הממשלה, לאחר שפנה לארנון מילצ'ן והדס קליין, אותם ייצג בעבר".

במכתבו ליועמ"ש הבהיר בן צור כי הוא נוהג לדבר עם מילצ'ן וקליין "בענייני דיומא" מפעם לפעם. עוד הוא הוסיף והאשים את הפרקליטות כי היא "פועלת ללא מורא כתביעה הכללית, כאשר גם סמכויות הפעלת רשויות החקירה נתונות אצלם".

מכתב ליועץ המשפטי לממשלה - 5.2.21 by maariv on Scribd

בנוסף, האשים בן צור את הפרקליטות כי דווקא היא מתנהלת בצורה לא עניינית, וכי אין מקריות בעיתוי שבו פרסמו את דבריהם כלפיו - מספר ימים לפני פתיחת שלב ההוכחות במשפט ראש הממשלה.

בן צור האשים את הפרקליטות בהדלפת חומרי חקירה וכן כי היא מתדרכת עיתונאים באופן שיטיב עמה, כך לדבריו. סנגורו של נתניהו הבהיר כי דברי הפרקליטות והיועמ"ש בימים האחרונים לא ירפו את ידיו מהמשך ייצוגו של ראש הממשלה במשפטו.