"אנחנו לא מתעסקים בלמה ואיך, הילד שלנו הלך בראש מורם, הוא החליט ללכת, והוא עשה את מה שהיה צריך לעשות. אין לנו טענות לאף אחד", אמר צבי, אביו של סרן במילואים שאולי גרינגליק ז''ל שנפל בקרבות ברצועת עזה, בריאיון לתכנית של אראל סג''ל ב-103FM.

בדרך לביטול הסכם שלום עם מצרים? המקורבים לשלטון בקהיר במכבש לחצים
בן כספית על הנחת התפילין של נתניהו: "משהו הדריך אותו"

הוא הוסיף לאחר מכן: "כשאנחנו אומרים למה זה מגיע לנו, אנחנו אומרים למה זה מגיע ל־1,500 האחרים. אנחנו לא חושבים שיש לנו פריבילגיה להגיד מה שאנו רוצים. אנו מתווים לעצמנו את הדרך בחודשים האחרונים, ומחליטים לבחור בחיים למרות שזה מאוד קשה".

אביו של שאולי סיפר עליו: "שאולי היה איש מיוחד, איש של אנשים. איפה שהוא לא הסתובב, אנשים ידעו מי הוא, ותוך 12 שעות הוא היה חבר שלהם. שאולי אמר אחרי שבעה באוקטובר שהקב"ה היה אבא בשבילו, אבל שאבא לא עושים דברים כאלה לילדים שלו ולכן היה אח עבורו". 

"פתחנו את הטלפון שלו, ראיתי בפתקים שלו סיפורים על זה שהוא היה מדבר עם הקב"ה, או עם הומלסים בתל אביב", הוסיף. "אתה לומד על הבן שלך".

בסיום דבריו הסביר צבי כיצד הוא ובני המשפחה מנסים לחיות לצד הקושי והגעגוע. "החלטתי שכולנו נלך לאימון משפחתי בבוקר, שאולי היה מתאמן, היה רץ ובכושר", אמר. "מאחר שהמשפחה שלנו מוזיקלית, אנו שרים יחד. גם יש לנו הופעה בסוף החודש, הזמינו אותנו לספרייה הלאומית. כל אחד הולך לאיפה שהוא מרגיש נוח, כך אנו מרגישים חיים. אנחנו מרגישים חיבוק מכל עם ישראל, צריך לזכור את כל הנופלים".