שלושה פלסטינים מהגדה המערבית מואשמים כי תכננו להתנקש בחייו של שר החוץ באמצע אוגוסט האחרון, לטענתם "כתגובה על מבצע צוק איתן".

התובע הצבאי בגדה המערבית הגיש כתב אישום  נגד חולייה של שלושה פלסטינים המואשמים כי תכננו לקנות טילי אר פי ג'י ולשגר אותם לעבר שר החוץ אביגדור ליברמן, כך פרסם הג'רוזלם פוסט. למרות שכתב האישום הוגש ביום שלישי האחרון, לא פורסם הדבר עד כה.
שלושת הפלסטינים: איברהים אל-זיר, זיאד אל-זיר, ואנס בצ', כולם מהכפר הרמאלה בגדה המערבית, החליטו לכאורה להתנקש בחייו של ליברמן באוגוסט האחרון בתקווה שהמהלך יפסיק את מבצע צוק איתן בעזה. בנוסף, חלק מהרציונל של התוכנית היה הקירבה של הכפר הרמאלה לביתו של ליברמן בנוקדים.

על פי כתב האישום שהוגש השלושה נצפו כשהם מתצפתים לעבר המאבטחים של ליברמן באיזור של ביתו ביישוב נוקדים. איברהים, אחד משני האחים המעורבים, היה לפי החשד מנהיג החבורה וזה שניסה להשיג את טילי האר-פי-ג'י שנועדו לפגיעה בליברמן. 
החוליה נעצרה באמצע אוגוסט על ידי כוחות הביטחון שגילו כי איברהים מנסה לרכוש את הטילים, ואז הוא עבר חקירות ממשוכות על ידי כוחות הבטחון. החוליה הואשמה בקשירת קשר לביצוע רצח ובניסיון לרצח, כיוון שהם נעצרו עוד לפני שהספיקו לבצע את זממם.