"אנחנו לא מתערבים בבחירות לראשות העירייה ומתמודדים רק בבחירות למועצה", אומר אדיר שוורץ, העומד בראש רשימת "התעוררות בירושלים".

"אנחנו מקווים להיות כוח משפיע במועצת העיר הבאה, אבל זה יהיה תלוי גם באחוזי ההצבעה", הוא מציין, על רקע האדישות המסתמנת לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, שיתקיימו ב-27 בחודש.

שוורץ מדגיש, כי היעד המרכזי של הסיעה יהיה לפעול להשארת הצעירים בירושלים. "ניתן לעודד השארת צעירים וגם הגעתם של צעירים לעיר, על ידי ייצור מקומות תעסוקה, יצירת אפשרויות לדיור בר השגה ופעילויות למען שיפור איכות החיים בירושלים, הכוללים גם תחבורה ציבורית בשבת באזורים שאין בהם רוב של אוכלוסייה חרדית".

הוא מבהיר, כי לדעתו גם ניתן לפתוח עסקי בילוי בשבת, באזורים בהם קיים רוב חילוני. "אפשר לעודד פתיחת עסקים בשבתות במרכז העיר, למשל, יש אוכלוסייה צעירה שמחפשת מענה", הוא מסביר.

שוורץ עומד בראש הרשימה במסגרתה התמודד בבחירות 2018 עופר ברקוביץ לראשות ולמועצת העירייה. ברקוביץ שנוצח בסיבוב השני על ידי משה ליאון, לא מתמודד הפעם ושוורץ מקווה לשחזר את ההישג מהבחירות הקודמות במועצה, כאשר הרשימה קיבלה אז שבעה מנדטים.

"יש לנו פעילים מימין, משמאל, חילוניים ודתיים, שהמאחד אותם הוא הדאגה לעתידה של ירושלים", הוא מציין עוד – "המשימה הראשונה שלנו היא לעודד תושבים ותושבות לצאת ולהצביע. אני מעריך שבקרב הציבור החרדי אחוזי ההצבעה יהיו גבוהים מאוד וחשוב לתת ביטוי לכל הציבורים ושגם חילוניים יצביעו באחוזים גבוהים. חשוב שבמועצה הבאה יהיה ייצוג לכולם".