ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) שוב מספק התבטאות בעייתית בנוגע לקהילה הגאה. 

"יש המון המון בכירים בשוק התקשורת במדינת ישראל, מאלה שמחזיקים את המיקרופון וקובעים לכולנו מה אנחנו צריכים לחשוב ומה אנחנו צריכים לומר, המון המון שהם כאלה (להט"בים) בעצמם" - כך אמר היום (חמישי) סמוטריץ' בראיון ברדיו גלי ישראל.
לטענת סמוטריץ', חברי הקהילה הגאה שולטים בתקשורת ולכן ישנה לגיטימציה ואהדה אליהם. "אנשים האלה מחזיקים כח אדיר ביכולת עיצוב התודעה שלנו כחברה. כשאתה לוקח היום את הרשימה, זה עשרות רבות של גורמים הכי דומיננטיים היום. אז באופן טבעי דעה כמו שלי הם לא יוכלו לשמוע". 



לדבריו של חבר הכנסת מהבית היהודי, "95 אחוז מהאזרחים במדינת ישראל מאוד היו רוצים שהילדים שלהם יקימו משפחות לתפארת ויולידו להם נכדים. אדם בריא, אדם נורמלי, זה מה שהוא רוצה" .
כשנשאל על  ההתבטאות שיוחסה לו בעבר בו כינה את מצעד הגאווה "מצעד התועבה" אמר סמוטריץ': "זה לא ביטוי שאני אמרתי. מי שרוצה לצנזר את התורה, לא אתן לזה יד. אני לא מוכן". 

סמוטריץ' גם "עקץ" את יושב ראש מפלגתו נפתלי בנט, שגינה את הביטוי "מצעד התועבה", ואמר: "אם יושב ראש המפלגה שלי רוצה לצנזר את התורה אז שיהיה בריא. כי אני לא מצנזר את התורה". 

מנכ"ל התנועה הרפורמית, הרב גלעד קריב, אמר בתגובה: "95% אחוז מהציבור רוצים שהילדים שלהם יגדלו במדינה נורמאלית שבה חברי כנסת לא עסוקים בהסתה ואנשים לא נרצחים בגלל זהותם ודעותיהם. הרוב בציבור הישראלי, שסמוטריץ' וחבריו רחוקים מלייצג, מעוניין לא רק במשפחה לתפארת אלא גם בחברה ובמדינה לתפארת. אנו קוראים לשר בנט להמשיך ולבדל את עצמו ואת מפלגתו מתועבת הקיצוניות וההסתה של חה"כ סמוטריץ'".