ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) חשף הערב (שני) במליאת הכנסת טוקבקים של הסתה מפורשת נגד הנשיא ראובן ריבלין,  שפורסמו לדבריו בעמודי הפייסבוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל שרי הליכוד. "דמו של הנשיא הותר וראש הממשלה חייב לשבור את השתיקה", אמר חסון.

על פי ח"כ חסון בדפי הפייסבוק הרשמיים של ראש הממשלה ושל שרי ליכוד משתלחים אזרחים בנשיא המדינה ומסיתים נגדו כבוגד ומי שראוי למצוא את מותו. חלק מהתגובות מופיעות בפייסבוק כבר כמה ימים, אבל לדבריו, רה"מ והשרים לא רק שלא מגנים את ההסתה אלא מתעלמים מהטוקבקים ולא מוחקים תגובות מלאות שנאה ואיומים.
כך למשל בדף הפייסבוק הרשמי של ראש הממשלה מופיעים טוקבקים על המפגש עם עודא טראבין, בו כתב גולש: "ביבי שלח את ריבלין למצרים ל-15 שנה". גולש נוסף כתב לראש הממשלה: "זה לא נשיא, זה אשפה ששכחו לזרוק". בדף הפייסבוק של השר ישראל כץ כתב שלמה ביטון: "ריבלין תתאבד בבקשה - העם לא סובל בוגדים". בת שבע אוחנינה כתבה לשר כץ: "ריבלין אנס את המדינה שלו . הוא נותן יד לכך שהם גם רוצחים אותנו וגם יורשים אותנו בעודנו בחיים".

ח"כ חסון הסביר: "אנחנו צופים בימים האחרונים בנשיא מדינת ישראל עומד בפני מתקפה של איומים ממשיים על חייו. קבוצה של פורעים מובילה את ההסתה אבל ישנם פוליטיקאים שלא אומרים מילה. ראש הממשלה שותק ולא אומר דבר נגד מובילי מסע ההסתה שיכול להוביל לרצח פוליטי נוסף בישראל. נתניהו חייב לשבור את השתיקה שלו ולא להתעסק בכלבים ובסירוסים. דמו של הנשיא הותר, ראש הממשלה חייב לצאת להגנתו ".
גורם בליכוד מסר בתגובה: תגובות ואמירות קיצוניות הכוללות הסתה לאלימות - נמחקות מעמוד הפייסבוק. יחד עם זאת, עמוד הפייסבוק של רה״מ שומר על חופש הביטוי של הגולשים, ולראייה ניתן למצוא בעמוד תגובות קשות לא פחות נגד ראש הממשלה עצמו.