עימות חריף פרץ היום בין ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) לבין העיתונאים רינה מצליח ויואב קרקובסקי, בשידור חי ברשת ב', לאחר שסמטוריץ' זעם על כך שהשניים ראיינו אותו לדעתו בזלזול וכינה אותם "תת רמה" ו"עיתונאים קטנים".



מצליח וקרקובסקי העלו את הח"כ מהבית היהודי לשידור בעקבות דבריו אתמול בערוץ הכנסת על הקהילה הלהט"בית על כך שהם לא יכולים לדעתו לממש את הנטיות שלהם והוסיף "גם לי יש פנטזיות מיניות שאני לא יכול לממש".



כשעלה היום לשידור ונשאל האם הוא רוצה לשתף את המראיינים בפנטזיות המיניות שלו פתח סמוטריץ' בהתקפה ואמר: "אשתף אותכם בפנטזיה הראשונה שלי שאני חולם עליה גם ביום וגם בליל, והיא משותפת לרוב הגדול של אזרחי ישראל, שבמדינת ישראל תהיה תקשורת הגונה, מכבדת, כזו שלא יושבים בה שני מראיינים שחושבים אותו דבר ומחזיקים במיקרופון הציבורי, מרשים לעצמם לזלזל ולבוז באמת בצורה של תת רמה, באדם שחושב אחרת מהם.





"אתם לא הייתם מעזים, לא רינה ולא קרקובסקי, לדבר באמת בצורה רדודה, נמוכה ומזלזלת באף חבר כנסת מהשמאל במדינת ישראל, אתם עושים את זה רק לי. היום זה אני מחר זה יהיה מישהו אחר", אמר לשני העיתונאים.



על כך ענתה לו מצליח, תוך כדי שח"כ סמוטריץ ' מנסה לקטוע את דבריה: "זה לא קשור לשמאל וימין. הדעות שהבעת נוגדות את ההתייחסות והכבוד לאדם. אני אומנם תת רמה אבל מותר לי לדבר במדינה. אתה תוקף אוכלוסיה באופן עקבי ואנו מגנים עליה. זה לא קשור לשמאל מימין. האמירה תת רמה מתאימה למישהו אחר".




סמוטריץ' לא התרצה והמשיך במתקפה: "אתם זלזלתם וביזיתם כל מי שחושב אחרת מכם. אני לא צריך ציונים לא ממך רינה ולא ממך קרקובסקי, אני מקבל ציונים מעשרות האלפים שבחרו בי, ואתכם אף אחד לא בחר. אתם קליקה קטנה של חבר מביא חבר, שממנה את עצמכם. אתם מוכיחים כמה התקשורת בישראל זקוקה לרפורמה, לשידוד מערכות".



"אתם זלזלתם וביזיתם כדרככם מי שחושב אחרת מכם. אני לא צריך ציון מכם", הוסיף הח"כ הזועם. "אתם לא ראויים שאני אקיים אתכם שיח ענייני. יש מאות ואלפים שמזדהים עם הדעות שלי. תתרגלו. אתם מיעוט במדינה הזאת. המחשבה שלכם לנכס לעצמכם את המיקרופון. אתם לא הייתם מעזים לדבר כך אל אף חבר כנסת בשמאל".



מצליח: "אין אף ח"כ שמדבר על הומוסקסואלים כמו שאתה".



סמוטריץ: "אני אדבר על מה שאני רוצה".



מצליח: "גם אנחנו".



סמוטריץ' הציע למראיינים לצפות בתכנית המלאה שבה דיבר בערוץ הכנסת ולא להסתמך כלשונו על "כותרת מצ'וקמקת של עיתונאי קטן".



בסיום הראיון הסוער אמרה מצליח: "אני, בתור עיתונאית, רק רוצה להגיד לך שבך בוחרים פעם אחת ובנו בוחרים כל יום אנשים. תודה שהתראיינת חבר הכנסת הגדול אצל שני עיתונאים קטנים. אני מבטיחה לך שאם אעמוד לבחירות אקבל יותר קולות ממך".