התבטאות יוצאת דופן: על רקע החקירות של ראש הממשלה נתניהו ושל יו"ר הקואליציה דוד ביטן, אמר היום (שני) ח"כ אורן חזן מהליכוד כי "יש דבק בקואליציה, וחלק מהדבק הזה הוא אבי גבאי", לדברי חזן, שדיבר בערוץ הכנסת, "כל חברות הקואליציה יודעות היום שאם הולכים לבחירות אבי גבאי יהי ראש ממשלה וכולם יקוששו קולות בשביל הספסלים האחוריים של האופוזיציה". 



היום התייחס חזן ב-103FM לחקירות ראש הממשלה ויו"ר הקואליציה דוד ביטן: "הקואליציה יכולה להמשיך לעבוד וזה אכן יימשך ככה. כל מי שתופר חליפות יכול להשאיר אותם בארון ולחזור ללמוד שיעור אזרחות". 





לדברי חזן, "במדינת ישראל אין בחירות ישירות אלא בוחרים מפלגה. תנועת הליכוד נבחרה להוביל את המדינה, אם וכאשר נתניהו ייאלץ לזוז ממקומו מכל סיבה שהיא תנועת הליכוד תמשיך לשרת באמצעות המנדט שקיבלה מהציבור, בקרב חברי תנועת הליכוד אף אחד לא רוצה בחירות. חלק מחברי הכנסת מבינים שזו תהיה עבורם הכנסת האחרונה בה הם יכהנו כנציגי ציבור ולכן הם יעדיפו שלא לפרק את הקואליציה. להערכתי, אם יהיה כתב אישום נתניהו צריך לצאת להליך של נבצרות ולשוב לתפקידו לאחר שהסתיימו החקירות". 

"בנוגע לח"כ דוד ביטן", הוסיף חזן, "אני מאחל לו שייצא מכל הצרות ומחבק אותו ברגעים הקשים האלו, צר לי שככה פועלת הכנסת. כשקרה לי מה שקרה לי מול עמית סגל יצאתי להחזיר את שמי הטוב, אני מכיר את ההרגשה, היום זה תורו של מישהו אחר. לא ילמדו אותנו את טוהר המידות, אני פעם אחר פעם צועק שהמלך הוא עירום, הראשון שתקף את חוק ההמלצות וטען שהוא פרסונלי היה אני".
 
כשנשאל האם שנות השלטון לא השחיתו את מפלגת השלטון השיב: "אני שומע את רחשי הלב של אנשי הליכוד. ניגשה אליי אישה ברחוב ואמרה לי שאם אני מדבר כמו שאני מדבר כנראה שהמצב ממש קשה. אנחנו לא ניתן לפגוע בנו, מצעד הבושה מנסה לייצר את הקריאה 'מושחתים נמאסתם'. חוק ההמלצות לא נדחה בגלל המחאה אלא בגלל הקריאה שלי ושל חברי כנסת אחרים שטענו שהתהליך הזה יוצר נזק. בתנועת 'הליכוד' ישנם הרבה אנשים טובים ואסור לפגוע בכולם, היא הובילה ותמשיך להוביל את המדינה. ישנם תחושות לא נעימות בקרב חברי כנסת, נתניהו עושה מהליכים שלא מקובלים על אנשי הליכוד מבלי לדבר איתם קודם ולכן הם מבשלים לו דייסה מאחורי הגב. אני שומע מהסביבה שלו שדוחפים אותו לבחירות, אני מקווה שהוא לא יעשה את הטעות הזו".