"יש ברית ישירה בין ערב הסעודית לבין הימין הישראלי והיא מבישה ומגונה", כך אומר ראש הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה בראיון לערוץ אל מיאדין הלבנוני המקורב לחיזבאללה. לדברי עודה, יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, אמר "לא" למלך הסעודי וליורש העצר, כשכל הנראה הוא מתכוון לתוכנית השלום שהציעה ריאד לאבו מאזן, ולפיה בירת המדינה הפלסטינית תהיה באבו דיס. עוד דווח כי ריאד הזהירה את אבו מאזן כי אם יסרב להצעה יהיה עליו להתפטר. 

עוד אמר יו"ר חד"ש בראיון, כי בתקופה הקרובה ראש הממשלה בנימין נתניהו יהיה חלש יותר, ככל הנראה בגלל החקירות, וקבע כי כל מפלה לנתניהו תפגע בימין הישראלי ובהתיישבות ביהודה ושומרון. 
עודה הזהיר מפני אפשרות שראש הממשלה ינסה להעביר את חוק הלאום בשבועיים הקרובים ודחה כל אפשרות של שלום ונורמליזציה עם ישראל בטרם יימצא פתרון לסוגיה הפלסטינית.

 

חבר הכנסת גם תקף את ההתנהלות של ארצות הברית במזרח התיכון: "המודיעין האמריקאי נסמך על הכיבוש הישראלי על מנת לשמר את האינטרסים שלו באזור". לדבריו, "אף אחד לא יודע מה טראמפ האובססיבי רוצה".
לגבי המדיניות הפלסטינית מול ישראל, אמר עודה כי "המאבק בכיבוש הוא הדרך הקצרה ביותר להשיג זכויות", אבל "אי אפשר לסמוך רק על העם הפלסטיני".