אנדראה סאנשיין בת ה-54 מברזיל, גמישה וספורטיבית, ידועה בכך שהיא חושפת פרטים לגבי חיי המין שלה. בראיון ל"דיילי סטאר" היא סיפרה כי מאז גירושיה לפני 18 שנה, היא הספיקה להיכנס למיטה עם למעלה מ-800 גברים. עם תחילת השנה הנוכחית, סאנשיין חלקה את המנהגים והטקסים שהיא נוהגת לבצע בלילה האחרון של השנה, שלדבריה עוזרים לה להיות יותר מושכת בשנה שאחריה.

בת ה-54 סיפרה ל"דיילי סטאר" כי בלילה האחרון של השנה היא נוהגת לחבק את הגבר הראשון שהיא פוגשת, דבר שלטענתה מביא לה מזל באהבה בשנה החדשה. בנוסף, היא שמה מטבע בנעל הימנית שלה ומפוצצת בלונים צבעוניים, כשכל צבע מייצג משאלה אחרת לשנה הבאה.

עוד היא הוסיפה כי היא תמיד לובשת תחתונים אדומים ובגדים לבנים בלילה האחרון של השנה, כך שניתן לראות מרחוק את התחתונים האדומים שלה. אף על פי שיש המגיבים לכך בביקורת, סאנשיין טענה שזו מסורת שעוזרת לנשים להיות יותר מושכות בשנה הבאה. גם בתקופת חג המולד, היא אוכלת יותר מזונות מעוררי תאווה כדי להגביר את הדחף המיני שלה ולהתכונן לסיום השנה.

היא אוכלת סוגים שונים של אגוזים המעורבבים במאכלים, שלטענתה עוזרים לה לשמור על יצר מיני גבוה. "אני בדרך כלל אוכל את כל סוגי האגוזים: אגוזי מלך, קשיו, שקדים, ערמונים ואגוזי לוז במזונות", אמרה לדיילי סטאר. בעבר, סאנשיין סיפרה כי לעיתים היו לה מספר מאהבים במיטה בו זמנית. היא מתארת חוויות מין בלתי נשכחות ולא מתביישת להגיד בקול שמין עבורה הוא כמו דלק.