נערה בת 18 חוותה חוויה טראומטית לאחר שנקלעה, כך לדבריה, לאירוע של שלישייה בלתי רצויה עם חברתה הטובה ובן הזוג שלה. היא תיארה את האירוע ברשת החברתית Reddit כ"טירוף של רגע" לאחר שהחברה הציעה את הרעיון באופן פתאומי במהלך משחק שנקרא "דברים שמעולם לא עשיתי".

"כל האווירה השתנתה והיא הסתכלה על שנינו. היא אמרה 'מה אם נעשה משהו מטורף?' צחקתי כי אף חלק בי לא יכול היה להבין למה היא התכוונה", כתבה בפוסט. לאחר מכן היא ציינה כי החברה החלה לפתע לנשק את החבר שלה והיא פשוט "קפאה" במקום כשבינתיים, החבר שלה לא התאמץ לעצור את המתרחש או לשאול לפחות אם היא בסדר עם זה.

בכי, סקס, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
בכי, סקס, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

"באותו רגע הם התנהגו כאילו שזה הדבר הכי טבעי בעולם. אני חושבת שרימיתי את עצמי באותם רגעים לחשוב שזה נורמלי? אני לא יכולה להסביר את זה", היא נימקה. "הם התחילו להפשיט אחד את השנייה ומתוך אינסטינקט התחלתי להתפשט בעצמי. אני לא אכנס לפרטים אבל התרחשה בינינו שלישייה מלאה", היא שיתפה.

למרות ההיסוס הראשוני, היא לא מצליחה להסביר מדוע הסכימה להשתתף באקט המיני המשולש. היא סיפרה כי למחרת היא התעוררה לתחושות עזות של "צער, בחילה וזעזוע". היא חוותה בחילות והקאות מהזיכרונות הטראומטיים ושאלות רבות עברו במוחה - "למה לא עצרתי את זה?", "למה היא יזמה את זה בכלל?". בת ה-18 הרגישה נבגדת על ידי חברתה הטובה ביותר וגם על ידי בן זוגה.

שלישייה (צילום: אינג אימג')
שלישייה (צילום: אינג אימג')

למרות שבן הזוג ניסה להצדיק את המעשה כ"יוזמה שלהן", היא גילתה כי הוא והחברה המשיכו להתכתב ולהחליף מסרים מגונים על "הלילה הכי טוב בחייהם". הקריאה של התכתובות הגבירה את התחושות הקשות אצלה והיא נותרה שבורת לב.

בשלב זה, הנערה החליטה לנתק קשר עם שני החברים הקרובים לשעבר ולהתמקד בתהליך הריפוי לאחר הטראומה העמוקה שחוותה. היא מבינה שלא תוכל להתגבר אי פעם על החוויה הזו, ותשקיע את מרצה בהתאוששות ובמעבר הלאה בחייה. בנוסף, היא ייעצה לנשים נוספות שלא למהר להכניס אנשים נוספים לחדר המיטות מאחר והדבר עלול להיות הרסני ולגרום לפגיעה קשה באחד מבני הזוג.