אישה אנונימית אחת, שיתפה ברשת החברתית Mumsnet סיפור מטריד שקרה לה. לדבריה, בעלה הודה בפניה ש"מעד מעידה קטנה" עם לא אחרת מאשר אחותה. לפי הפוסט, הבעל הוא זה שנישק את האחות, אך מיהר להתוודות ולבקש סליחה.

לעומת זאת, אחותה הכחישה וטענה כי זו בכלל הייתה רק נשיקה על הלחי. בהמשך, התברר כי יש לה היסטוריה של התנהגויות לא הולמות כלפי גברים, למרות שהיא נמצאת במערכת יחסים מחויבת מזה שבע שנים. האחות התעלמה מהאנונימית לאחר המקרה, מה שמעלה תהיות לגבי רגשותיה ומניעיה כלפי הבעל.

גילתה שבעלה נישק את אחותה, את הוא התנצל והאחות מכחישה (צילום: אינג'אימג')
גילתה שבעלה נישק את אחותה, את הוא התנצל והאחות מכחישה (צילום: אינג'אימג')

השאלה שהציתה את הרשת היא האם מדובר בבגידה או ב"מעידה" חד פעמית. הבעל טוען שלא בגד כיוון שלא היו יחסי מין, אך הגולשים רואים את המצב אחרת. לדבריהם, נשיקה עם קרובת משפחה כה קרובה - גם אם לא לוותה ביחסי מין - היא בגידה לכל דבר ועניין. חלק מהמגיבים אף הטילו ספק בכנות הבעל וראו בהודאה שלו ניסיון לשלוט בנרטיב.

הגולשים לא חסכו גם בדעתם על האחות, שטענו שהתנהגותה אינה מקובלת. הן קראו לאותה האישה לנתק את הקשר עם שניהם באופן מידי. המקרה הזה מציג דילמה זוגית לא פשוטה. מצד אחד, מדובר בפגיעה באמון ובבגידה רגשית. מצד שני, הבעל הביע חרטה מיידית. ההחלטה האם לסלוח או לסיים את הקשר תלויה כמובן בפרטים נוספים ובחומרת המעשה בעיני האישה.