אלכס לה טיסייה, נשואה ואם לארבעה, יצאה לדייט מפתיע עם החבר הכי טוב של בעלה. כן, כן, קראתם נכון. לדבריה, אחרי עשר שנות נישואים וחיי שגרה, היא חשה צורך "לרענן את העניינים" וביקשה לפתוח את הזוגיות שלהם. בעלה, מיץ', לעומת זאת, לא היה מעוניין בעצמו לצאת עם נשים אחרות.

אז איך זה קרה? לאחר שיצא לבלות עם חבריו, חזר מיץ' הביתה עם רעיון מיוחד. "אחד החברים שלו הודה שהוא חושב שאני ממש מושכת", סיפרה אלכס ל-Daily Star, "ובחצי צחוק אמר שיקפוץ על ההזדמנות לצאת איתי לדייט. מיץ' אמר שהוא לא יכול להבטיח כלום, אבל ישאל אותי".

אלכס ובעלה מיץ', היא יוצאת עם אחרים, הוא מעדיף שלא (צילום: רשתות חברתיות)
אלכס ובעלה מיץ', היא יוצאת עם אחרים, הוא מעדיף שלא (צילום: רשתות חברתיות)

מאוחר יותר היא הסכימה ויצאה לדייט עם החבר של בעלה. לדבריה, היא הרגישה יותר בנוח לצאת עם מישהו שהיא כבר מכירה באופן כלשהו. "הדייט עצמו היה נהדר", סיפרה, "היה שם קליק והמון פלירטוטים ומאוד נהניתי מזה".

אלכס, ילידת גרנזי, לא בטוחה אם יהיה מפגש שני עם החבר של בעלה, אך היא פתוחה לאפשרות. לדבריה, היא תמתין ותראה אם הוא יאזור אומץ ויפנה אליה ישירות בפעם הבאה.

אלכס, פתחה חשבונות באתרי היכרויות וסגרה לאחר מכן (צילום: רשתות חברתיות)
אלכס, פתחה חשבונות באתרי היכרויות וסגרה לאחר מכן (צילום: רשתות חברתיות)

לאחר שהפכה לדוגמנית פרובוקטיבית במהלך מגפת הקורונה, ניסתה את מזלה באתרי היכרויות בשנה שעברה. עם זאת, היא הוצפה בהודעות ולבסוף סגרה את חשבונותיה. מיץ', בעלה, מכיר היטב את הטעם שלה ואף עזר לה לבחור בחורים באפליקציה אחרת, שבה רק האישה יכולה ליזום קשר.

כשנשאלה על אפשרות שמיץ' יצא עם חברותיה, היא השיבה: "הוא לא מעוניין לצאת עם נשים אחרות, אז יש לי מזל מהבחינה הזו. כרגע, כל מה שמעניין אותי זה לשמור על העניינים בינינו מעניינים ולוהטים".