התאומות הסיאמיות אבי ובריטני הנסל בנות ה-34 מממינסוטה, הן תאומות נדירות מסוג דיספליק פרפגוס - שני ראשים ושני לבבות אך גוף אחד החל מהמותניים. למרות מצבן הייחודי, הן חיות חיים רגילים למדי - הן יכולות לנהוג, לבשל, לנגן בפסנתר ואפילו לעסוק בפעילות גופנית כמו כדורסל וטניס.

הנהיגה ברכב היא אחד האתגרים עבורן. הן עברו את מבחן הנהיגה בגיל 16 בעבודת צוות מסובכת, כאשר אבי שולטת בדוושות והילוכים ושתיהן מכוונות את ההגה, כשבריטני אחראית על האיתות והפנייה. גם פעולות יום-יומיות פשוטות כמו אכילה דורשות תיאום. לעתים הן אוכלות ארוחות נפרדות ולפעמים הן חולקות מנה אחת, ולמרות שלכל אחת וושט משלה, הן חולקות מעיים משותפים.

השבוע נחשף כי התאומה אבי התחתנה עם בחיר ליבה, ג'וש באולינג, בסתר בשנת 2021 ומיד נשאלה השאלה המעניינת ביותר: כיצד הן מתמודדות עם אינטימיות? ממה שידוע, הן לא דיברו באופן פומבי על חיי המין שלהן אך מומחים משערים כי מאחר ושתיהן שותפות למערכת רבייה אחת - כולל איבר מין ועצבים משותפים - אם אחת מהן תהיה מעורבת ביחסי מין, השנייה תחוש זאת גם היא באופן פיזי. כלומר, הן עשויות לחוות אורגזמה בו-זמנית בעת קיום יחסי מין.

דבר זה עלול ליצור מצב מורכב ובעייתי מבחינת הפרטיות, שכן אחת התאומות בהכרח תחוש חוויה אינטימית שהשנייה עוברת. זה עשוי להפריע למערכת היחסים של מי מהן שמנהלת קשר רומנטי. המומחים גם ציינו כי ייתכן ונשיקה לאחת מהן תעביר הורמונים "משמחים" לשנייה דרך זרם הדם המשותף. מצב כזה יכול להיות מבלבל עבור התאומה שלא חווה את הנשיקה ישירות.

בחתונה. התאומות וג'וש (צילום: רשתות חברתיות)
בחתונה. התאומות וג'וש (צילום: רשתות חברתיות)

עם זאת, נטען כי תאומים סיאמיים נוטים לקיים פחות יחסי מין מהממוצע כיוון שקשה להם למצוא בן או בת זוג וכי הם יכולים למלא את צרכיהם הרגשיים דרך החיבור ההדוק ביניהם. שאלה נוספת היא האם הן יכולות ללדת ילדים דרך מערכת הרבייה המשותפת שלהן - ובכן, זו החלטה שעליהן לקבל יחד.

למרות הקשיים, אבי ובריטני חיות חיים עצמאיים. הן סיימו לימודי תואר במינסוטה והראו כי הן יכולות להתמודד עם אתגרים יום-יומיים. הן רואות את עצמן כשתי נפשות נפרדות בגוף אחד וההבדלים ביניהן באים לידי ביטוי באופן בו הן מתלבשות ועוד.