כמה נשמות יש לו? תקרית מלחיצה במיוחד שתועדה והועלתה לרשתות החברתיות, חשפה איך אדם אחד כמעט איבד את חייו בצורה מחרידה אך ניצל בנס תוך שנייה אחת בלבד.

שיין ריימצ'ה נכנס ביום חמישי לחנות "Quicktrips Neighborhood Market" בעיירה יוג'ין, אורגון, ארה"ב, כאשר מסור בטון השתחרר מאתר בנייה סמוך. צילומי אבטחה שהגיעו לידי תחנת החדשות KEZI הראו את ריימצ'ה נכנס לחנות בנחת. שניות ספורות לאחר מכן, להב המסור, בקוטר של כ-1.2 מטר, עף בין מכוניות חונות בחניה, החליק על האספלט ופגעה בחוזקה בקיר החיצוני של החנות - במרחק סנטימטרים ספורים מהדלת.

"שמתי יד על הדלת ושמעתי פיצוץ אדיר וצעקות", סיפר האיש ל-KEZI. "ברגע האחרון הצלחתי לקפוץ מאחורי הדלפק", הוסיף. עוצמת הפגיעה הייתה כה חזקה שהיא "הרעידה את כל החנות", לדברי הבעלים אמיט גרול. "עמדנו מאחורי הדלפק, כל מה ששמעתי זה מתכת מתגלגלת ברחוב", סיפר ל-KEZI. "פתאום שמענו פיצוץ מחריד".

הלהב המסוכן השתחרר מאתר בנייה סמוך של חברת הגז "Northwest Natural Gas" ושתי חברות קבלן שהיא שכרה, "Brix Paving Northwest" ו-"Integrity Traffic". עובד מטעם הקבלן סיפר ל-KEZI כי ייתכן שאום השתחרר או שזו הייתה טעות אנוש בזמן שתיקנו שסתום גז דולף.

חברת הגז מסרה בהצהרה כי היא שמחה שאף אחד לא נפגע בתקרית החריגה, כשאת האחריות היא הטילה על הקבלן. הסימן העמוק שנותר במקום שבו להב המסור פגעה עדיין נמצא מחוץ לדלת.

"אוי אלוהים, בכיתי כל הלילה. זה היה מפחיד. רעדתי שם בחנות", סיפר ריימצ'ה ל-KEZI. "לקח זמן עד שיכולתי לדבר. הדבר הזה היה עצום. אפשר לראות את החור שנוצר בקיר. ברור שזה לא היה הזמן שלי למות, אבל זה כנראה הדבר הכי קרוב למוות שחוויתי אי פעם" סיכם.