חלום המשפחה של אישה אחת הפך לסיוט לאחר שגילתה שבן זוגה לשעבר עזב אותה - דווקא כשהיא בהריון. האישה, בשנות השלושים לחייה, סיפרה ברשת החברתית טיקטוק שהיא ואהובה לשעבר היו ביחד כעשור וניסו להיכנס להריון במשך שבע שנים.

לאחר שלושה סבבי טיפולי IVF בעלות של 15,000 פאונד, היא סוף סוף נכנסה להריון עם תאומים. אבל השמחה שלה הפכה במהירות לייאוש כשהגבר, בשנות הארבעים לחייו, עזב אותה ללא התראה כשהייתה בשבוע השמיני להריון. לפי הסרטון שלה, בן הזוג לקח את הרכב המשותף, נעלם לשבועיים ונטש אותה בלי אוכל בבית.

טיפולי פוריות (צילום: אינגאימג)
טיפולי פוריות (צילום: אינגאימג)

היא גילתה מאוחר יותר שהוא ניהל מערכת יחסים עם אישה צעירה יותר. בסרטון המשך היא כתבה: "לעולם לא אבין איך גבר יכול לעשות כל כך הרבה כדי להקים איתך משפחה ולחיות חיים כפולים מאחורי הגב שלך". למרבה המזל, האישה זכתה לתמיכה רבה מגולשים אחרים וסיפרה שהיא מתמקדת בתינוקות שבדרך.

הסיפור שלה עורר תגובות רבות מגולשות אחרות שחוו בגידה מבני זוגן בתקופת ההריון או לאחר טיפולי פוריות. גולשת אחת כתבה: "זה קורה יותר מדי. גברים רבים נוטשים אחרי טיפולי IVF מוצלחים. למה בכלל לנסות אז?". אחרות פשוט הביעו אמפתיה ואחת כתבה: "את הולכת לעבור מסע מדהים. הוא לא, אבל את לגמרי כן".