מקנה קינדרד, מורה לשעבר בת 25 מבית הספר התיכון סנטרל ואלי שבמדינת וושינגטון, נידונה לעונש מקל של שנתיים על תנאי לאחר שהורשעה בקיום קשר אינטימי עם תלמיד בן 17. המקרה החריג חשף את הפער בין חומרת המעשה לבין העונש הקל שנגזר על אשת החינוך.

הקשר האסור החל ביוני 2022, כשהתלמיד הבחין איתר את חשבון האינסטגרם של קינדרד ופנה אליה במסרים. למרות הפרש הגילים והמעמד השונה, המורה החלה להחליף אתו הודעות חשודות במקום לנתק את הקשר. זמן קצר לאחר מכן, בנובמבר של אותה השנה, בת ה-25 קיימה יחסי מין עם התלמיד הקטין בביתה, בזמן שבעלה היה בטיול ציד.

במשך כחודש התנהל הרומן האסור בסתר, עד שחבריו של התלמיד חשפו אותו וחלקו צילומי מסך של ההתכתבויות עם הנהלת בית הספר. בתחילה, קינדרד וגם התלמיד הכחישו את קיומו של הקשר האינטימי, אך חקירה מעמיקה יותר חשפה את האמת המזעזעת.

התלמיד הודה במהלך החקירה שהוא זה שיזם את הקשר והחל להתכתב עם המורה דרך האינסטגרם, שלח לה תמונות חושפניות והם אף החליפו ביניהם סרטונים פורנוגרפיים. עוד התגלה שקינדרד שלחה לו מסרים מלאי רמיזות מיניות כמו "בא לי שתהיה בחדר שלי" ו"אני ממש אוהבת שאתה נוגע בי".

הורי התלמיד טענו שקינדרד ניצלה את מעמדה הדומיננטי והחלה לרדוף את בנם כבר כשהיה בן 16. לדבריהם, מעשיה הפוגעניים הותירו צלקות נפשיות עמוקות אצל בנם והוא נאלץ לנטוש את לימודיו בזמן מה בשל הטראומה.

קינדרד הצהירה בבית המשפט כי היא מצטערת על מעשיה ועל הנזק שגרמה לתלמיד וגם למשפחתה שלה. עם זאת, לאחר שפוטרה ממשרתה, היא התחילה לקבל טיפול נפשי לבעיות חרדה ודיכאון שלדברי המטפל שלה תרמו לביצוע העבירה אך אינן מהוות הצדקה.

העונש המקל שהוטל על קינדרד - רק שנתיים על תנאי, קנסות כספיים וחובת הרשמה כעבריינת מין למשך עשר שנים - העלה ביקורת רבה נוכח חומרת המקרה. עם זאת, ככל הנראה נלקח בחשבון מצבה הנפשי והעובדה שמדובר באם צעירה לילד קטן.