זוג הורים עורר סערה ברשת החברתית Reddit, לאחר שהאב חשף כי הוא ואשתו החליטו לוותר על בתם התינוקת בת השלושה חודשים בלבד ולמסור אותה לאימוץ. לטענתו, אורח החיים העמוס שלהם כ"אנשי עבודה" אינו מתאים לגידול ילדים.

האב סיפר כי אשתו, קטרינה, חזרה לעבודה שבועיים בלבד לאחר הלידה ולא גילתה עניין רב בתינוקת, אליזבת' שמה. סבתה של התינוקת, המתגוררת עם בני הזוג, היא זו שטיפלה בה רוב הזמן. לדבריו, האם הייתה מתקשרת עם בתה רק לצרכים בסיסיים ולא נהגה לנחם אותה בזמן בכי. בעקבות הקושי, החליטו בני הזוג לוותר על התינוקת ולמסור אותה לאימוץ.

כשהיא בת שלושה חודשים בלבד - החליטו למסור את בתם לאימוץ וזו הסיבה המרתיחה (צילום: אינג'אימג')
כשהיא בת שלושה חודשים בלבד - החליטו למסור את בתם לאימוץ וזו הסיבה המרתיחה (צילום: אינג'אימג')

החלטה זו גרמה למריבה קשה עם הסבתא, אך בסופו של דבר הוסכם כי היא זו שתאמץ את אליזבת'. בתגובות הגולשים ברשת, נמתחה ביקורת קשה על ההורים ורבים האשימו אותם בחוסר אחריות וברדיפת קריירה על חשבון המשפחה. גולש אחד ציין: "האיש נשמע כאילו אין לו רגשות בכלל. הוא מתייחס לוויתור על הבת שלו כמו עסקה בין שני צדדים".

גולש אחר הוסיף: "הם נשמעים כמו רובוטים. מי בדעה צלולה יוצר חיים שלמים, מגדל אותם כמה חודשים ואז מחליט שזה לא בשבילו?". למרות הביקורת, היו גם מי שציינו כי בסופו של דבר התינוקת הגיעה לבית אוהב. "אני מקווה שהסבתא תוכל לתת לאליזבת' את האהבה והתמיכה שהיא זקוקה לה", נכתב. "אני לא מאשים את האישה שרוצה לחזור לקריירה שלה, אבל אולי היא לא צריכה הייתה להביא ילדים מלכתחילה".