ג'סיקה בת ה-30 ילדה את בנה, בן, לאחר צירים עזים. לצידה עמד תום, בן זוגה מזה תשעה חודשים, שתמך בה לאורך הלידה. המיילדת בירכה אותם על המשפחה המושלמת, אך האם הטרייה ידעה שהאמת מורכבת יותר ממה שנראה.

האב הביולוגי של בן היה גבר אחר אתו יצאה לאחר היכרות קצרה. ג'סיקה גילתה שהיא בהריון עוד לפני שניהלה מערכת יחסים עם תום, ולאחר ששקלה הפלה היא החליטה "לזרז" את הזוגיות עימו. עד היום, תום מאמין שהוא אביו הביולוגי של בן ומסתבר שהוא לא לבד. כמיליון איש בבריטניה מאמינים שהגבר שקוראים לו "אבא" הוא האב הביולוגי.

הביקוש לבדיקות DNA עולה בשנים האחרונות (צילום: אינג'אימג')
הביקוש לבדיקות DNA עולה בשנים האחרונות (צילום: אינג'אימג')

נתונים חדשים חושפים עלייה דרמטית בחיפוש אחר אבות ביולוגיים. מספר הפניות בנושא אל משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה גדל פי שלושה בשנה האחרונה. עורכת הדין איישה ורדהאג, מייחסת את העלייה לפופולריות של בדיקות DNA ולרצון של זוגות צעירים לאתר מחלות תורשתיות לפני שהם מביאים ילדים לעולם.

עד מתי היא תסתיר את הסוד? (צילום: אינג'אימג')
עד מתי היא תסתיר את הסוד? (צילום: אינג'אימג')

התופעה אינה פוסחת גם על מפורסמים. לאחרונה נחשף ב-The Sun הבריטי כי כדורגלן העבר ג'רמי, הגיש תביעה לאחר שבדיקות DNA הוכיחו שהילדים שלו הם למעשה ממערכת יחסים קודמת של אשתו.

ג'סיקה, שנפרדה מתום מסיבות אחרות, החליטה להמשיך ולשמור בסוד את זהות האב האמיתי. "שיקרתי ונתתי לו לגדל את בן כאילו הוא שלו", היא סיפרה ל-The Sun. "השם שלו על תעודת הלידה והוא מתנהג כאבא לכל דבר - מלמד את בן לרכוב על אופניים וצופה אתו בטלוויזיה. ככה זה יישאר".