טיף בת ה-35 מארה"ב, כוכבת סרטים למבוגרים, טענה שתמיד נמשכה לגברים מבוגרים וצברה סכומי עתק בזכות סרטונים פיקנטיים שצילמה עם קשישים בפלטפורמות למבוגרים. אבל הפעילות שלה גרמה לה לאחרונה לצרות.

הכוכבת, במקור מוויסקונסין, בנתה קריירה על סרטונים עם גברים מבוגרים, אך הפוסט האחרון שלה באינסטגרם עורר סערה. היא כתבה: "ביקרתי לאחרונה בכמה בתי אבות והורחקתי משלושה מהם בוויסקונסין בגלל שקיימתי יחסים עם הדיירים. עכשיו אני צריכה להבריח אותם החוצה כדי להמשיך לצלם וליצור תוכן".

בראיון לאתר החדשות Daily Star, היא אמרה שהסרטונים הפופולריים שלה בקרב הדיירים, פחות אהודים על ידי צוות בתי האבות. "המבוגרים משתעממים בבית האבות וטוענים שאני מחזירה להם את נעוריהם", סיפרה. "וגם הסבתות מרוצות כי אני מספקת את בעליהן במשהו שהן כבר לא יכולות". טיף טענה שחרף הקשיים, היא ממשיכה לחפש "דם ישן-חדש" בבתי אבות באזור.

"המטרה שלי היא למצוא מבוגרים ותיקים שמחפשים קצת כיף בחיים שהם לא מקבלים בבית". מעריציה צחקו מהמקרה והחמיאו לה על השירות הייחודי שהיא מספקת לקשישים.

בת ה-35 הסבירה לאתר חדשות בריטי שהיא עובדת עם אתרי סרטים למבוגרים שונים בגלל שלכל אחד מהם חוקים וקהל יעד משלו. היא העריכה שהיא מרוויחה כיום כ-20,000 דולר בשבוע.