נהג משאית מלוס אנג'לס, הידוע רק בכינוי "טאנק", חשף את סיפורו המדהים על החיים עם דיפאליה - מום שגורם לאדם להיוולד עם שני איברי מין. למרות שהמצב נחשב לנדיר ביותר, האיש התמודד עמו במשך שנים רבות.

בראיון לתוכנית היוטיוב הפופולרית "סופט וייט אנדרבלי", טאנק חשף את חוויותיו מן העבר. בגיל 12 נשלח לכלא לבני נוער לאחר שהואשם בהריגה, ויצא לחופשי רק בגיל 24. לאחר שחרורו, הוא החל ליהנות ממתנתו המיוחדת ופיתח חיי מין סוערים.

"הנשים שיצאתי איתן לא האמינו לי כשסיפרתי להן שיש לי שני איברים, אז הבאתי אותן לחדר והן ראו בעצמן", סיפר. הוא חשף שבמהלך קיום יחסי מין היה מגיע לסיפוק בשני האיברים בו-זמנית, גם אם רק אחד מהם חודר. "כשאני מבצע חדירה עם אחד, אני מרגיש שהשני הולך להתפוצץ".

טאנק חשף שהיו נשים שממש נהנו מהמום המולד וציין כי אחת מהן אף "התמכרה" לכך, ולאחר שנפרדו היא החלה לקיים יחסי מין עם שני גברים במקביל. "היא רצתה להיות כוכבת פורנו ורצתה שנצטלם יחד. כנראה שהייתי עושה הרבה כסף אם הייתי מסכים", סיפר בריאיון לתוכנית היוטיוב.

בסופו של דבר הוא הסיר את האיבר הנוסף ונותר עם אחד (צילום: אינג'אימג')
בסופו של דבר הוא הסיר את האיבר הנוסף ונותר עם אחד (צילום: אינג'אימג')

עם זאת, המצב הנדיר הכביד גם על חיי המין שלו. "זה היה קשה להשתמש רק באחד מהם בזמן קיום יחסי מין ולתפקד כמו שצריך, אבל להשתמש בשניהם גרם לנשים שהיו איתי לכאבים", הוסיף טאנק. בסופו של דבר, הוא החליט לעבור ניתוח להסרת האיבר המיותר ונותר, כמו כל גבר נורמלי, עם איבר מין אחד.

על פי המרכז הלאומי למידע על מחלות גנטיות ונדירות, דיפאליה יכולה להתבטא בשני גלדים או בשני איברים מיניים מלאים. מאז התיעוד הראשון של המצב בשנת 1609, דווח על כ-100 מקרים בלבד.