מגבות נוקשות ומחוספסות הן תופעה מוכרת ומתסכלת. לאחר הקנייה הן תמיד יהיו רכות ונעימות, אך עם הזמן ואחרי המון כביסות הן מאבדות את המרקם שלהן.

אבל אל דאגה, יש פתרון. מורגן ללונד, מומחית כביסה מחברת וורלפול, חשפה חמישה טיפים יעילים לשמירה על רכותן של המגבות שלכם לאורך זמן.

מגבות (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')
מגבות (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')

1. ותרו על מרכך כביסה: מרכך כביסה עשוי להותיר שאריות על המגבות ולפגוע ביכולת הספיגה שלהן. ללונד המליצה להחליף אותו בחצי כוס חומץ לבן מזוקק ישירות לתא המרכך של מכונת הכביסה. החומץ יסייע בריכוך הסיבים ונטרול ריחות לא נעימים.

2. כביסה חמה או לוהטת מדי: בחרו בכביסה בחום בינוני עד גבוה ובמחזור רגיל או ייעודי למגבות. כביסה קרה מדי עלולה להותיר שאריות סבון שמקשות את המגבות.

3. אל תגזימו עם הג'ל או האבקה: שימוש יתר בחומר כביסה מוביל להצטברות סבון העלולה להקשות את המגבות. השתמשו בכמות מדודה על פי הוראות היצרן.

כך תוכלו לשמור על המגבות רכות ונעימות (צילום: אינג'אימג')
כך תוכלו לשמור על המגבות רכות ונעימות (צילום: אינג'אימג')

4. ייבוש נכון: אם אתם משתמשים במייבש, ייבשו את המגבות בחום נמוך עד בינוני או בתכנית ייעודית לייבוש מגבות. ייבוש יתר בחום גבוה מדי עלול לפגוע בהן.

5. אחסון נכון: לאחר הכביסה והייבוש, אחסנו את המגבות במקום קריר ויבש בבית. כך תשמרו על תחושת הרכות והניחוח הרענן לאורך זמן.