בני זוג - שניהם בתחילת שנות ה-40 - שניהם דמויות מוכרות בסצנה של הבילויים בעירם ולמרות שיש להם שלושה ילדים, החליטו כי חיי השגרה משעממים אותם. לפני כשלוש שנים ביוזמה הדדית, הם החליטו לגוון בחיי הנישואים.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טענה כי היה זה רעיון של בעלה, וכי היא "זרמה". "זה נראה לי נחמד בשלב מסוים אבל כשזה הפך למשהו קבוע, נדלקו הנורות האדומות". האישה סיפרה כי בהתחלה הם היו הולכים למפגשי חילופי זוגות בעיר אחרת.

"לא רצינו שיכירו אותנו או חשבנו שלא יכירו אותנו ובאמת כמה חודשים זה התנהל בשקט. אחרי זה עברנו למסיבות בבתים פרטיים של שני זוגות או שלישיות, כל פעם לפי בחירת אחד משנינו. פעם הצלע השלישית היה עוד גבר, פעם הצלע הנוספת הייתה אישה".

שלישייה (צילום: אינג אימג')
שלישייה (צילום: אינג אימג')

עוד גוללה האישה - שעובדת בתחום החינוך - סיפור לפיו היא החליטה שהיא צריכה מנוחה של שבוע או שבועיים, אך בעלה היה אובססיבי והמשיך ללכת לבדו. "לא היה כאן ענין של בגידה. ידעתי אבל לא ידעתי שהוא הולך עם מישהי אחרת באופן קבוע והם מנהלים קשר רומנטי מתחת לאפי".

לדבריה, הסיכום היה כבר מתחילת הדרך, שלא שומרים על קשר עם יחידים או זוגות שאיתם הם נהגו לחגוג. "הוא הפר את הסיכום הזה ועכשיו הוא רוצה להתגרש כי קרה בדיוק מה שפחדנו שיקרה", היא טענה באמצעות עוה"ד סולן. 

אולגה סולן ושרין סולן (צילום: אולגה סולן)
אולגה סולן ושרין סולן (צילום: אולגה סולן)

הבעל לעומת זאת, טען להגנתו כי התמונה שמציגה אשתו מעוותת לחלוטין. "זה נכון שאני יזמתי, אבל בהמשך היא הייתה הדומיננטית. היא כל הזמן אמרה לי: 'אלוהים אדירים אם התלמידים שלי ידעו מה המורה שלהם עושה זה סוף העולם', והייתה מתגלגלת מצחוק ונהנית מהאירוע. עכשיו להאשים אותי זה גובל בבדיחה. להתגרש זה מביך. אני אוהב את אשתי והיא יודעת את זה. אשתי התמכרה לחיים סוערים. אין שבוע שאנחנו לא מגוונים".

בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך כמקובל על פי החוק, אבל האישה נחושה להתגרש. "אני יודעת שהוא מנהל קשר רצוף עם אישה שהכיר במהלך חילופי הזוגות שלנו".