לפי טבלת דירוג עולמי, מתברר שטורקיה היא המדינה שבה ממוצע ריבוי הפרטנרים המיניים הוא הגבוה ביותר בעולם. הטורקי הממוצע שכב עם יותר מ-14 פרטנרים על פי World Population Review, מה שמציב אותה בראש הטבלה.

"המספר הממוצע של בני זוג מיניים יכול להשתנות באופן משמעותי ממדינה למדינה, שכן נורמות תרבותיות עשויות להשפיע על כך", נכתב באתר. המיקום של טורקיה בטבלה עשוי להיות מפתיע, בהתחשב בעובדה שיותר מ-99% מתושביה הם מוסלמים והמדינה נתפסת כבעלת דעות מסורתיות בכל הקשור למין ומערכות יחסים. למרות הכל, הרשימה הייתה מלאה בהפתעות.

סקס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
סקס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

הברזילאי הממוצע שכב עם 9 פרטנרים, מה שמציב את האומה במקום ה-25. צרפת, בינתיים, הגיעה למקום ה-29 כשאזרחיה שכבו בממוצע עם 8.1 פרטנרים. אחרי טורקיה, אוסטרליה מחזיקה במקום השני ברשימה כאשר האוסטרלי הממוצע שכב עם יותר מ-13 אנשים במהלך חייו.

ניו זילנד השכנה הגיעה למקום השלישי ואחריה איסלנד ודרום אפריקה. לפי World Population Review, ארה"ב זכתה במקום ה-13 בטענה שהאמריקאי הממוצע שכב עם 10.7 פרטנרים במשך השנים.

באיזה מקום ישראל? (צילום: אינגאימג')
באיזה מקום ישראל? (צילום: אינגאימג')

המדינות עם הממוצע הנמוך ביותר היו סין והודו, בהן האזרחים שכבו עם 3.1 ו-3 פרטנרים בממוצע. ישראל מחזיקה במקום ה-16 עם 10.6 פרטנרים בממוצע.