אפריל ואמליה מדיסון, תאומות בנות 20 מגולד קואוסט שבאוסטרליה, חולקות ביניהן כמעט הכל. הן כבר הרוויחו כשש מיליון דולר בזכות יצירת תכנים פרובוקטיביים ברשתות החברתיות מאז גיל 18, אבל יש דבר אחד שהן עדיין חולמות לחלוק: בן זוג משותף.

השתיים תמיד פנטזו על חוויה זוגית משותפת וניסו אותה לראשונה השנה כשהזמינו גבר שייצור יחד איתן תוכן פרובוקטיבי. אבל מה שהן באמת מחפשות זה בן זוג קבוע שיצליח להכיל את שתיהן.

אפריל ואמליה טענו בריאיון ל-Daily Star שהן קרובות מאוד ואפילו טלפתיות קצת. זה עוזר להן גם ביצירת התוכן שלהן שמותאם במיוחד לבקשות של העוקבים שלהן. כשנשאלו האם הן מוכנות לחלוק בן זוג במשרה מלאה, התשובה הייתה "ברור!". אמליה הסבירה שמאחר שהן כבר חולקות הכל, זה מרגיש טבעי בעיניהן לחלוק גם בן זוג.

למרות הרצון, המסע בחיפוש הגבר המושלם עבור שתיהן מתברר כמשימה לא פשוטה. "קשה למצוא מישהו שיתאים לשתינו, כי אנחנו תאומות וברור שאנחנו מיוחדות," אמרה אמליה. אפריל הוסיפה: "אנחנו רוצות את אותם דברים מהקשר ומהגבר, ואנחנו כנראה נקנא האחת בשנייה אם לא נחלוק אותו".

החשיבות של בת הזוג מעל הכל היא קריטית עבור שתיהן. אמליה הודתה שבפעם הקודמת, היא קינאה מאוד כשאפריל בילתה הרבה זמן עם האקס שלה. לדבריהן, לגברים רבים יש עניין בדייט איתן. "אנשים מניחים שאנחנו יכולות לקרוא את המחשבות אחת של השנייה, כך שכשזה מגיע למיניות, החיבור הזה הופך את החוויה ליותר עוצמתית", ציינה אפריל.

עם זאת, בכל הנוגע ליצירת תכנים פרובוקטיביים עם אחרים, נראה שההעדפות שלהן שונות. בעוד שאפריל מחפשת מישהו נאה, חברותי ונינוח, אמליה מעדיפה גבר מכבד עם "סיבולת" שיעמוד בקצב של שתיהן. "יהיה מגניב למצוא תאומים זכרים ליצירת תכנים. כולנו נוכל להתחלף," סיכמה אמליה.