צעיר בשנות ה-20 לחייו פנה אל יועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי, DEIDRE, וחשף כי בת הזוג שלו מזה שבעה חודשים נפרדה ממנו, כשהסיבה היא גודל הפין שלו.

בפנייתי ליועצת, הוא כתב: "אנשים תמיד טוענים שככל שהפין גדול יותר, כך טוב יותר. אני לא כל כך בטוח בזה כי בת הזוג שלי בדיוק נפרדה ממני בגלל זה. אני בן 26 והיא בת 25 והיינו יחד שבעה חודשים. הייתה לנו מערכת יחסים מצוינת אבל הסקס תמיד היה בעייתי".

הכאב היה נמשך שעות לאחר מכן (צילום: אינג'אימג')
הכאב היה נמשך שעות לאחר מכן (צילום: אינג'אימג')

הוא המשיך: "איבר המין שלי גדול מהממוצע וזה תמיד גרם לי לבעיות. למרות שאני יודע שהגודל הממוצע הוא כ-15 ס"מ, אז הפין שלי קרוב יותר ל-25 ס"מ. בכל פעם שקיימנו יחסי מין זה כאב לה, והכאב נמשך שעות לאחר מכן".

"היא ניסתה להעמיד פנים שהיא נהנית מזה אבל ידעתי שהיא עושה את זה רק כדי לרצות אותי. הצעתי שננסה חומרי סיכה שונים ותנוחות שונות אבל שום דבר לא עזר. בסופו של דבר, בת הזוג שלי התחילה להתחמק ממין ולמרות שניסיתי כמיטב יכולתי לספק אותה בדרכים אחרות, זה אף פעם לא הספיק", הסביר.

''היא החלה להתחמק מסקס עד שנפרדה ממני'' (צילום: אינג'אימג')
''היא החלה להתחמק מסקס עד שנפרדה ממני'' (צילום: אינג'אימג')

"לא עבר יותר מדי זמן עד שהיא אמרה לי שהיא לא יכולה להמשיך כך יותר ונפרדה ממני. עכשיו אני לא יודע מה לעשות. הדבר האחרון שרציתי זה לפגוע בה".

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לפונה האנונימי: "אין דבר כזה 'גדול מדי'. כל עוד לאישה יש חשק כראוי הנרתיק שלה אמור להיות מסוגל להכיל כל גודל של איבר מין. אולי קשה לקבל את זה, אבל האדם הנכון לא יעזוב אותך בגלל גודל הפין שלך".